Zatímco Williams se nechce k tématu Räikkönen vyjadřovat, jeho bývalý šéfové z F1, Martin Whitmarsh a Stefano Domenicali, by ho brali zpět.
Po velmi nepovedné sezoně musí Williams jednat, aby byl schopen v příští sezoně jezdit alespoň o trošku výše. Technický šéf Williamsu, Sam Michael, byl propuštěn a nyní už pracuje pro McLaren. Také po technické stránce se Williams mění: Od příští sezony dá vzpomenout na legendární spojení s Renaultem.
Pokud by se i Kimi rozhodl pro svůj návrat do F1 s touto klasickou britskou stájí, byla by to senzace. "Dostáváme pocit, že změna na motory Renault bude tou správnou. S Renaultem máme hodně společného, naše minulost je nezapomenutelná. Navíc v rámci společnosti došlo k dalším personálním změnám. Uvidíme, jak budou fungovat. Myslím, že nemusím vysvětlovat, co se od každého jednotlivce v našem týmu očekává," říká Frank Williams.
Kimiho Räikkönena velmi dobře zná jeho bývalý šéf z dob McLarenu, Martin Whitmarsh. Fin jezdil pro McLaren 5 sezon a Whitmarsh Williamsovi na tiskové konferenci s úsměvem radil: "Podepište s Kimim. Všichni víme, že je Kimi rychlý. Myslím, že lidé podceňují jeho inteligenci. Doufám, že je hladový. Myslím, že by určitě využil situace a všechny v F1 překvapil."
Také Stefano Domenicali, pro kterého Kimi jezdil v sezonách 2007-2009, na Fina vzpomíná v dobrém: "Kimiho znám velmi dobře. Je velmi talentovaný a má v sobě něco, co, když chce, z něj činí posledního jezdce, se kterým Ferrari získalo titul. Určitě by chtěl dokázat, že je stále velmi silným."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.