Zatím Nick Heidfeld nehcce prozradit nic konkrétního ohledně jeho budoucnosti. Přiznává však, že je v kontaktu jak s BMW, tak i s Mercedesem.
Poté, co tým Renault v F1 během letošní sezony předčasně ukončil svoji spolupráci s Nickem Heidfeldem, se teď rojí spekulace, že by mohl jezdit příští rok v DTM. V podstatě od jeho odchodu z F1 se totiž spekuluje, kde nakonec bude Němec jezdit. Heidfeld už byl jak u BMW, tak i u Mercedesu.
"V F1 pro příští rok nebude u žádného dobrého týmu místo," řekl Nick Heidfeld pro Autosport. Svůj sen o F1 však ještě neodepsal. Díky svým zkušenostem doufá bývalý jezdec týmu Renault, BMW-Sauber, Williams, Jordan a opět Sauber v návrat do královny motorsportu. "Ještě jsem se ale definitivně nerozhodl."
Místo v DTM by ale nemuselo být utopií. Otázkou však zůstává, pro kterou značku by Nick závodil. "Samozřejmě, že jsme v kontaktu. BMW znám z F1. Znám ale také Mercedes, jejichž auto jsem před 13 lety testoval. Vloni jsem byl jejich třetím jezdcem [v F1]. Proto jsme také v kontaktu. Momentálně ale nevedu žádné závazné diskuze," zakončil Quick Nick.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.