Zatím Nick Heidfeld nehcce prozradit nic konkrétního ohledně jeho budoucnosti. Přiznává však, že je v kontaktu jak s BMW, tak i s Mercedesem.
Poté, co tým Renault v F1 během letošní sezony předčasně ukončil svoji spolupráci s Nickem Heidfeldem, se teď rojí spekulace, že by mohl jezdit příští rok v DTM. V podstatě od jeho odchodu z F1 se totiž spekuluje, kde nakonec bude Němec jezdit. Heidfeld už byl jak u BMW, tak i u Mercedesu.
"V F1 pro příští rok nebude u žádného dobrého týmu místo," řekl Nick Heidfeld pro Autosport. Svůj sen o F1 však ještě neodepsal. Díky svým zkušenostem doufá bývalý jezdec týmu Renault, BMW-Sauber, Williams, Jordan a opět Sauber v návrat do královny motorsportu. "Ještě jsem se ale definitivně nerozhodl."
Místo v DTM by ale nemuselo být utopií. Otázkou však zůstává, pro kterou značku by Nick závodil. "Samozřejmě, že jsme v kontaktu. BMW znám z F1. Znám ale také Mercedes, jejichž auto jsem před 13 lety testoval. Vloni jsem byl jejich třetím jezdcem [v F1]. Proto jsme také v kontaktu. Momentálně ale nevedu žádné závazné diskuze," zakončil Quick Nick.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.