Prezident Ferrari Luca di Montezemolo uvádí, že má radost ze zpráv o možném návratu Kimiho Räikkönena do Formule 1.
V roce 2009 Ferrari nahradilo Räikkönena Fernandem Alonsem, přestože měl Fin platný kontrakt i na rok 2010. Španělský sponzor Santander se tehdy podílel na finančních kompenzacích, aby do rudého kokpitu prosadil svého pilota.
Räikkönen poté odešel do rally, vyzkoušel si závodění v NASCAR a nyní se spekuluje o jeho možném návratu do F1.
"Mám radost z toho, že by se mohl vrátit. Kimi je velmi sympatický kluk, byť já jsem s ním nikdy nebyl schopen řádně komunikovat," cituje Montezemola italská La Stampa. "Existují piloti, mezi něž patří, v jejichž nitru hoří plamen rychlosti - jako u Schumachera, u Berger, který se svezl u nás v Mugellu ve voze 412T2, a u Jeana Alesiho, který bude příští rok závodit v Indy 500."
Kimi Räikkönen s Ferrari F60 v Suzuce roce 2009 (foto: Scuderia Ferrari)
Na dotaz, zde Ferrari hodlá nahradit Felipeho Massu Nicem Rosbergem, prezident Ferrari odsekl: "Našimi piloty jsou Fernando Alonso a Felipe Massa."
Vyjádřil se i k návratu špionážním skandálem proslulého Mika Coughlana do F1 na pozici technického ředitele Williamsu: "Je to velká ostuda! Zdá se, že Formule 1 se nikdy nepřipraví o možnost se zesměšnit."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.