Prezident Ferrari Luca di Montezemolo uvádí, že má radost ze zpráv o možném návratu Kimiho Räikkönena do Formule 1.
V roce 2009 Ferrari nahradilo Räikkönena Fernandem Alonsem, přestože měl Fin platný kontrakt i na rok 2010. Španělský sponzor Santander se tehdy podílel na finančních kompenzacích, aby do rudého kokpitu prosadil svého pilota.
Räikkönen poté odešel do rally, vyzkoušel si závodění v NASCAR a nyní se spekuluje o jeho možném návratu do F1.
"Mám radost z toho, že by se mohl vrátit. Kimi je velmi sympatický kluk, byť já jsem s ním nikdy nebyl schopen řádně komunikovat," cituje Montezemola italská La Stampa. "Existují piloti, mezi něž patří, v jejichž nitru hoří plamen rychlosti - jako u Schumachera, u Berger, který se svezl u nás v Mugellu ve voze 412T2, a u Jeana Alesiho, který bude příští rok závodit v Indy 500."
Kimi Räikkönen s Ferrari F60 v Suzuce roce 2009 (foto: Scuderia Ferrari)
Na dotaz, zde Ferrari hodlá nahradit Felipeho Massu Nicem Rosbergem, prezident Ferrari odsekl: "Našimi piloty jsou Fernando Alonso a Felipe Massa."
Vyjádřil se i k návratu špionážním skandálem proslulého Mika Coughlana do F1 na pozici technického ředitele Williamsu: "Je to velká ostuda! Zdá se, že Formule 1 se nikdy nepřipraví o možnost se zesměšnit."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.