Michael Schumacher startoval do Velké ceny Korei z dvanáctého místa, ale po startu se dostal na bodované příčky a i v dalším průběhu závodu se mu dařilo získávat další pozice k dobru. Ve třináctém kole do něj ale vrazil Vitalij Petrov a Němec musel ze závodu odstoupit …
„Vitalij byl dosud skvělým sportovcem a tím je i nadále. Takové věci se stávají,“ uvedl Němec v rozhovoru pro Sky. „Všichni jsme lidé a děláme chyby. Naše první dvě vzájemné kolize se daly připsat spíše mě, tentokrát je to jeho vina. Patří to k závodům.“
Sedminásobný mistr světa okomentoval nehodu, která se stala ve chvíli, kdy za ním jedoucí Vitalij Petrov a Fernando Alonso bojovali o pozici a pozdě přibrzdili do zatáčky, slovy: „Nehodu jsem neviděl, ale předpokládám, že byl trochu pozdě při tom, o co se tam pokoušel. Já jsem chtěl předjet Peréze, případně si ze zatáčky odnést dobré tempo na to, aby se mi to podařilo. A v té chvíli se to stalo. Nebylo to až tak nebezpečné, takové věci se při závodech stávají.“
Michaela Schumachera mohla tato kolize mrzet o to víc, že měl šanci dosáhnout na relativně dobře bodované pozice: „Byli jsme na šestém či sedmém místě, přesně to teď nedokážu říct. Byl to zajímavý závod. K pneumatikám jsem se choval opatrně, abych mohl v rozhodujícím okamžiku pořádně zabrat. A fungovalo to, jenže závody jsou někdy takovéhle.“
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.