Michael Schumacher startoval do Velké ceny Korei z dvanáctého místa, ale po startu se dostal na bodované příčky a i v dalším průběhu závodu se mu dařilo získávat další pozice k dobru. Ve třináctém kole do něj ale vrazil Vitalij Petrov a Němec musel ze závodu odstoupit …
„Vitalij byl dosud skvělým sportovcem a tím je i nadále. Takové věci se stávají,“ uvedl Němec v rozhovoru pro Sky. „Všichni jsme lidé a děláme chyby. Naše první dvě vzájemné kolize se daly připsat spíše mě, tentokrát je to jeho vina. Patří to k závodům.“
Sedminásobný mistr světa okomentoval nehodu, která se stala ve chvíli, kdy za ním jedoucí Vitalij Petrov a Fernando Alonso bojovali o pozici a pozdě přibrzdili do zatáčky, slovy: „Nehodu jsem neviděl, ale předpokládám, že byl trochu pozdě při tom, o co se tam pokoušel. Já jsem chtěl předjet Peréze, případně si ze zatáčky odnést dobré tempo na to, aby se mi to podařilo. A v té chvíli se to stalo. Nebylo to až tak nebezpečné, takové věci se při závodech stávají.“
Michaela Schumachera mohla tato kolize mrzet o to víc, že měl šanci dosáhnout na relativně dobře bodované pozice: „Byli jsme na šestém či sedmém místě, přesně to teď nedokážu říct. Byl to zajímavý závod. K pneumatikám jsem se choval opatrně, abych mohl v rozhodujícím okamžiku pořádně zabrat. A fungovalo to, jenže závody jsou někdy takovéhle.“
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace