Podle privátního jezdce Citroënu a bývalého jezdce F1, Kimiho Räikkönena, je těžší porazit Sebastiena Loeba než čerstvého dvojnásobného mistra světa F1, Sebastiana Vettela.
Na papíře by to mohlo vypadat docela jednoznačně: Loeb má sedm titulů, zatímco Vettel zatím jen dva. Podle Kimiho je v tom však mnohem více vědy.
"V rally jsou si auta vyrovnanější. Nezáleží až tak na tom, jestli máte Citroën, Ford nebo Mini. V F1 můžete mít rozdíl 3 sec mezi dvěma auty a můžete být dobrý, jak chcete, ale nikdy tento rozdíl nesmažete jen svou jízdou. Pokud tedy sedíte v nejlepším autě, máte mnohem větší šanci, že vyhrajete," říká Kimi, který již druhým rokem závodí v rally a v F1 se stal mistrem světa v roce 2007.
Proto podle Kimiho může v rally více vyniknout jezdecký talent. Ví, že Loeba s jeho aktuálními zkušenostmi nemůže porazit, ale mohl by porazit Vettela?
"Myslím, že Sebastien Loeb mohl jet stejně rychle v mém autě jako i ve svém. Ale když v F1 nejste ve stejném autě, tak nikdy nevíte, protože auta jsou hodně odlišná. Vettelovo auto určitě dobré, takže je těžké odpovědět na tu otázku. I když Vettela jsem v minulosti porazil, ale Loeba ne..."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.