Spolumajitel Renault Gerard Lopez tvrdí, že si přeje, aby se Robert Kubica vrátil v roce 2012 do jejich kokpitu, a hodlá udělat vše, aby mu v tom pomohl.
Kubica, který se úspěšně zotavuje z nehody, kterou v únoru utrpěl v rally, bude podle svého manažera Riccarda Ceccarelliho do příští sezóny určitě fit. "Vyřešili jsme závažnou otázku: ne jestli, ale kdy bude schopen řídit vůz F1."
Šéf závodního týmu Renaultu Eric Boullier Kubicovi stanovil termín - do poloviny října chce mít jasno, jestli Polák bude schopen příští rok jezdit nebo ne. Podle Lopeze však bude posunut na počátek listopadu, kdy si Kubicu hodlají prověřit v monopostu F1.
"Pokud je na trhu někdo, jako Robert Kubica, pak jej samozřejmě chci," uvádí Lopez pro Auto Motor und Sport. "Náš obchodní model vyžaduje úspěch na dráze. Podíváme se na to na počátku listopadu. Robert bude mít k dispozici vůz F1, aby nám ukázal, co dovede. Analýzy dat jsou dnes tak vyspělé, že u jiného auta dokážete říct, zda bude schopný se vrátit."
Fanoušci doufají v Kubicův brzký návrat (foto: Lotus Renault GP)
Na závěr Lopez odhaluje, že Renault Kubicovi za sezónu 2011 zaplatil, přestože neodjel jediný závod: "Znovu jsme letos Robertovi zaplatili, ačkoliv pro nás nezávodil."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.