Vitalij Petrov nemá žádné obavy o svou budoucnost v týmu Renault, a to i přesto, že se spekuluje o jeho výměně pro příští sezónu.
Ruský pilot má sice s týmem Renault platnou smlouvu i pro příští rok, to mu ale podle šéfa týmu nic nezaručuje. Eric Boullier na adresu svých jezdců tento týden prohlásil, že ani platná jezdecká smlouva místo v týmu nezaručuje, protože obsahuje výstupní klauzuli. Své o tom ostatně ví i Nick Heidfeld, který byl v druhé polovině letošní sezóny nahrazen Brunem Sennou.
Vitalij Petrov odmítá, že by se ona poznámka snad mohla týkat jeho: „Myslím, že je vše v pořádku, jsou to jen novinářské nesmysly. Jak jsem řekl na začátku sezóny, podepsali jsme na dva roky a nevidím důvod, proč bych si měl dělat starosti.“ Na Boullierovo prohlášení o výstupní klauzuli pak reagoval slovy: „Všude ve světě platí, že smlouva může být ukončena, nejen kvůli špatné sezóně nebo malému počtu získaných bodů. Kontrakt může být ukončen i kvůli penězům a podobným věcem. Proto o tom mluvil. Ale když mu otázku položíte jinak, možná na ni také jinak odpoví.“
Petrov se rovněž domnívá, že se v letošním roce změnilo jeho postavení v týmu, a to poté, co si tým uvědomil, jak moc se zlepšil v porovnání s minulou sezónou: „Myslím, že si mysleli, že Heidfeld bude mít velkou roli, stejně jako Kubica, ale během začátku roku začali chápat, že mohu být lepší. A v kvalifikacích jsem se hodně zlepšil, jenže jsme někdy měli smůlu. Nyní, když máme nové díly, nechají mě je otestovat a já jim pak dám zpětnou vazbu, jaké byly.“
Oficiálně by měl vedle Vitalije Petrova pro Renault v příští sezóně jezdit Robert Kubica, tým už ale není polskému jezdci nakloněn tak jako na začátku sezóny a chce do konce října vědět, zda bude schopen znovu závodit. S týmem Renault je totiž stále častěji spojováno jméno Romaina Grosjeana, letošního vítěze GP2, který by chtěl v příštím roce uskutečnit svůj návrat do Formule 1.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.