Nick Heidfeld, který musel u Renaultu přepustit své místo Brunovi Sennovi, se s týmem soudí. O pokračování své kariéry vyjednává s BMW, které by mohl příští rok reprezentovat v německém seriálu cestovních vozů DTM.
Podle Autosportu Heidfeld vyjednává s BMW o tom, že by se stal členem jejich závodního DTM týmu, pokud by příští rok v F1 nesehnal místo, což je vzhledem k jeho požadavkům na plat a soudnímu sporu s Renaultem nepravděpodobné.
Nyní se jím zabývá londýnský Nejvyšší soud, který má vynést rozsudek po Velké ceně Itálie, v pondělí 19. září 2011.
Heidfeldův právní zástupce Stefan Sietz upozorňuje, že jeho svěřenec má s týmem stále platnou smlouvu na závodní místo: "Nick má platnou smlouvu na to, aby byl jedním ze dvou hlavních pilotů týmu. Tuto pozici mu tým upírá z čistě finančních důvodů."
Šéf týmu Eric Boullier ale tvrdí, že se tým rozhodl Němce nahradit kvůli výkonům a tomu, že selhal ve své roli vůdce: "Jeho vůdcovství v týmu nefungovalo, a když jste někdy pomalejší než Vitalij, vlastně většinou pomalejší než Vitalij, pak je těžké tým někam tlačit a působit jako jeho lídr."
Zdá se, že Heidfeldovy dny v F1 jsou sečteny (foto: Lotus Renault GP)
Heidfeld navštívil poslední Velkou cenu Belgie v týmovém oblečení, ale při četných setkání s novináři situaci odmítl podrobněji komentovat.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.