Sebastian Vettel si dle bývalého šampiona Formule 1 Kimiho Räikkönena v pohodě pohlídá svůj náskok a získá další titul. Fin zatím o své budoucnosti jasno nemá, návrat do F1 ale kategoricky nevyloučil.
"Pokud někdo získá náskok na začátku sezóny, na jejím konci se situace často ustálí. Vettel již zřejmě nemusí vyhrát žádný závod, aby se až do závěru udržel na čele," hodnotí Räikkönen pro Turun Sanomat 95bodový náskok lídra letošní sezóny.
Pro rok 2012 Räikkönen zatím nemá žádné konkrétní plány, překvapivý návrat do F1 přitom nevyloučil: "Nevím," odpovídal na zkoumavé otázky. "I kdybyste se mě na to zeptali stovkami různých způsobu, odpověď by byla stejná. A pokud to nevím já, neví to ani nikdo jiný."
Jak se Kimimu líbí letošní technické novinky včetně nastavitelného zadního křídla (DRS) usnadňujícího předjíždění? "Nemá to nic společného se skutečným předjížděním. Stačí se přiblížit, zmáčknout tlačítko a jezdec před vámi je bezbranný. Myslím, že se to snaží posunout správným směrem. Možná je to dobré pro TV, ale pro piloty to už tak dobré není."
Ve středu Räikkönen testovat Peugeot 908 Le Mans série ve španělském Motorland Aragon, proto se začíná spekulovat také ohledně jeho účasti ve vytrvalostních závodech příští rok.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.