Vitantonio Liuzzi popisuje dosavadní průběh sezony jako pozitivní. HRT zažilo nepovedený start do sezony, když se její vozy nekvalifikovaly do GP Austrálie, ale podle Itala může být stáj hrdá na pokrok, který učinila v dalších závodech. Liuzzi míní, že stáj učinila správné kroky k tomu, aby smazala náskok Lotusu, který momentálně vede boj o nejrychlejšího nováčka.
"Zatím je to pozitivní rok. Sice stále zápasíme, ale od Austrálie jsme udělali dobrý krok vpřed. Auto se zrychlilo a také spolehlivost šla nahoru, podařilo se nám dostat před Virgin v hodnocení šampionátu. Vývoj se trošku zpomalil, když se řešilo majetkové složení týmu, ale momentálně už hledíme do budoucnosti," říká Tonio.
"Řekl bych, že si vedeme docela dobře. Párkrát jsme sice nešťastně nedojeli, ale celkově je naše rychlost dobrá, soupeříme s ostatními týmy a to je ta hlavní věc. Sám sobě bych dal tak 8 bodů z 10."
Cílem týmu bylo podle slov jeho jezdce, aby bojovali s Lotusem. I když je tento cíl těžším, než si v HRT představovali, tak se neustále snaží zlepšovat. "Rádi bychom byli před Team Lotus, ale je to velmi těžký úkol, zvláště když uvážíte, kde jsme byli v Austrálii. Ale pořád máme stejně bodu jako oni a je před námi druhá polovina sezony, kterou se pokusíme využít k tomu, abychom vylepšili naše postavení v hodnocení konstruktérů."
"Jsme na správném místě a na správné cestě, abychom se před ně dostali. Už teď bychom mohli naši sezonu označit za úspěšnou, ale cílem týmu je 10. místo v poháru konstruktérů. Zisk tohoto umístění by byl perfektní. Musíme ale zůstat realisty a pokračovat v naší snaze. Tou je, abychom do konce sezony vylepšili rychlost vozu ve srovnání s vedoucími týmy."
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.