Vitantonio Liuzzi popisuje dosavadní průběh sezony jako pozitivní. HRT zažilo nepovedený start do sezony, když se její vozy nekvalifikovaly do GP Austrálie, ale podle Itala může být stáj hrdá na pokrok, který učinila v dalších závodech. Liuzzi míní, že stáj učinila správné kroky k tomu, aby smazala náskok Lotusu, který momentálně vede boj o nejrychlejšího nováčka.
"Zatím je to pozitivní rok. Sice stále zápasíme, ale od Austrálie jsme udělali dobrý krok vpřed. Auto se zrychlilo a také spolehlivost šla nahoru, podařilo se nám dostat před Virgin v hodnocení šampionátu. Vývoj se trošku zpomalil, když se řešilo majetkové složení týmu, ale momentálně už hledíme do budoucnosti," říká Tonio.
"Řekl bych, že si vedeme docela dobře. Párkrát jsme sice nešťastně nedojeli, ale celkově je naše rychlost dobrá, soupeříme s ostatními týmy a to je ta hlavní věc. Sám sobě bych dal tak 8 bodů z 10."
Cílem týmu bylo podle slov jeho jezdce, aby bojovali s Lotusem. I když je tento cíl těžším, než si v HRT představovali, tak se neustále snaží zlepšovat. "Rádi bychom byli před Team Lotus, ale je to velmi těžký úkol, zvláště když uvážíte, kde jsme byli v Austrálii. Ale pořád máme stejně bodu jako oni a je před námi druhá polovina sezony, kterou se pokusíme využít k tomu, abychom vylepšili naše postavení v hodnocení konstruktérů."
"Jsme na správném místě a na správné cestě, abychom se před ně dostali. Už teď bychom mohli naši sezonu označit za úspěšnou, ale cílem týmu je 10. místo v poháru konstruktérů. Zisk tohoto umístění by byl perfektní. Musíme ale zůstat realisty a pokračovat v naší snaze. Tou je, abychom do konce sezony vylepšili rychlost vozu ve srovnání s vedoucími týmy."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.