Vitantonio Liuzzi popisuje dosavadní průběh sezony jako pozitivní. HRT zažilo nepovedený start do sezony, když se její vozy nekvalifikovaly do GP Austrálie, ale podle Itala může být stáj hrdá na pokrok, který učinila v dalších závodech. Liuzzi míní, že stáj učinila správné kroky k tomu, aby smazala náskok Lotusu, který momentálně vede boj o nejrychlejšího nováčka.
"Zatím je to pozitivní rok. Sice stále zápasíme, ale od Austrálie jsme udělali dobrý krok vpřed. Auto se zrychlilo a také spolehlivost šla nahoru, podařilo se nám dostat před Virgin v hodnocení šampionátu. Vývoj se trošku zpomalil, když se řešilo majetkové složení týmu, ale momentálně už hledíme do budoucnosti," říká Tonio.
"Řekl bych, že si vedeme docela dobře. Párkrát jsme sice nešťastně nedojeli, ale celkově je naše rychlost dobrá, soupeříme s ostatními týmy a to je ta hlavní věc. Sám sobě bych dal tak 8 bodů z 10."
Cílem týmu bylo podle slov jeho jezdce, aby bojovali s Lotusem. I když je tento cíl těžším, než si v HRT představovali, tak se neustále snaží zlepšovat. "Rádi bychom byli před Team Lotus, ale je to velmi těžký úkol, zvláště když uvážíte, kde jsme byli v Austrálii. Ale pořád máme stejně bodu jako oni a je před námi druhá polovina sezony, kterou se pokusíme využít k tomu, abychom vylepšili naše postavení v hodnocení konstruktérů."
"Jsme na správném místě a na správné cestě, abychom se před ně dostali. Už teď bychom mohli naši sezonu označit za úspěšnou, ale cílem týmu je 10. místo v poháru konstruktérů. Zisk tohoto umístění by byl perfektní. Musíme ale zůstat realisty a pokračovat v naší snaze. Tou je, abychom do konce sezony vylepšili rychlost vozu ve srovnání s vedoucími týmy."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.