 
            Vitantonio Liuzzi popisuje dosavadní průběh sezony jako pozitivní. HRT zažilo nepovedený start do sezony, když se její vozy nekvalifikovaly do GP Austrálie, ale podle Itala může být stáj hrdá na pokrok, který učinila v dalších závodech. Liuzzi míní, že stáj učinila správné kroky k tomu, aby smazala náskok Lotusu, který momentálně vede boj o nejrychlejšího nováčka.
"Zatím je to pozitivní rok. Sice stále zápasíme, ale od Austrálie jsme udělali dobrý krok vpřed. Auto se zrychlilo a také spolehlivost šla nahoru, podařilo se nám dostat před Virgin v hodnocení šampionátu. Vývoj se trošku zpomalil, když se řešilo majetkové složení týmu, ale momentálně už hledíme do budoucnosti," říká Tonio.
"Řekl bych, že si vedeme docela dobře. Párkrát jsme sice nešťastně nedojeli, ale celkově je naše rychlost dobrá, soupeříme s ostatními týmy a to je ta hlavní věc. Sám sobě bych dal tak 8 bodů z 10."
Cílem týmu bylo podle slov jeho jezdce, aby bojovali s Lotusem. I když je tento cíl těžším, než si v HRT představovali, tak se neustále snaží zlepšovat. "Rádi bychom byli před Team Lotus, ale je to velmi těžký úkol, zvláště když uvážíte, kde jsme byli v Austrálii. Ale pořád máme stejně bodu jako oni a je před námi druhá polovina sezony, kterou se pokusíme využít k tomu, abychom vylepšili naše postavení v hodnocení konstruktérů."
"Jsme na správném místě a na správné cestě, abychom se před ně dostali. Už teď bychom mohli naši sezonu označit za úspěšnou, ale cílem týmu je 10. místo v poháru konstruktérů. Zisk tohoto umístění by byl perfektní. Musíme ale zůstat realisty a pokračovat v naší snaze. Tou je, abychom do konce sezony vylepšili rychlost vozu ve srovnání s vedoucími týmy."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.