Kimi Räikkönen si zisk titulu ve formuli 1 nezasloužil. Přesně tohle si myslí Jacques Villeneuve, který je přesvědčen, že ho Fin získal jen díky sledu šťastných okolností.
Kimi Räikkönen, získal svůj jediný titul v roce 2007 ve své první sezóně ve Ferrari, když v posledních dvou závodech zvítězil a vymazal tak 17 bodovou ztrátu na Hamiltona. Podle Villeneuvea si titul zasloužil spíše jeho týmový kolega Felipe Massa.
„Kimi, získal titul jen díky štěstěně, která stála na jeho straně, ale jistě si ho nezasloužil,“ prohlásil Villeneuve pro brazilský časopis Total Race. „Felipe by si ho zasloužil mnohem více, byl o hodně schopnější než Kimi,“ prohlásil kanadský pilot po závodě stock car, který se uskutečnil na trati Interlagos.
Bývalý mistr světa řekl tisku, že nerozumí kritice, která se snáší na hlavu brazilského pilota, který je v letošním roce pravidelně porážen Fernandem Alonsem.
„ Problém je, že přišel Alonso, který si rychle získal lidi ve Ferrari“, řekl Villeneuve. „ Pokud se přihodí něco nepříznivého, v týmu se koncentruje energie, kterou lidé přenesou na tebe, v tomto případě na Alonsa. Zdá se, že pokud je vůz vítězný je to právě ten jeho. To samozřejmě vytváří obtížnou situaci pro druhého pilota, který má více úkolů. To je to co se přihodilo Felipemu. Je rychlý. Je schopný řídit na vysoké úrovni a pracovat na voze. O tom nemám žádných pochyb. Ale musí stále pracovat mnohem více, aby v týmu Alonsa byl vidět, je to normální věc, když jste ve dvojici s dvojnásobným mistrem světa. Taková je logika, tým se přirozeně soustředí na Alonsa. Massa zvítězil v závodech, téměř získal titul, možná dva. Je to skvělý pilot, i dnes jezdí pro Ferrari velmi konkurenceschopně, proto nechápu kritiku, která padá na jeho hlavu.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.