Kimi Räikkönen si zisk titulu ve formuli 1 nezasloužil. Přesně tohle si myslí Jacques Villeneuve, který je přesvědčen, že ho Fin získal jen díky sledu šťastných okolností.
Kimi Räikkönen, získal svůj jediný titul v roce 2007 ve své první sezóně ve Ferrari, když v posledních dvou závodech zvítězil a vymazal tak 17 bodovou ztrátu na Hamiltona. Podle Villeneuvea si titul zasloužil spíše jeho týmový kolega Felipe Massa.
„Kimi, získal titul jen díky štěstěně, která stála na jeho straně, ale jistě si ho nezasloužil,“ prohlásil Villeneuve pro brazilský časopis Total Race. „Felipe by si ho zasloužil mnohem více, byl o hodně schopnější než Kimi,“ prohlásil kanadský pilot po závodě stock car, který se uskutečnil na trati Interlagos.
Bývalý mistr světa řekl tisku, že nerozumí kritice, která se snáší na hlavu brazilského pilota, který je v letošním roce pravidelně porážen Fernandem Alonsem.
„ Problém je, že přišel Alonso, který si rychle získal lidi ve Ferrari“, řekl Villeneuve. „ Pokud se přihodí něco nepříznivého, v týmu se koncentruje energie, kterou lidé přenesou na tebe, v tomto případě na Alonsa. Zdá se, že pokud je vůz vítězný je to právě ten jeho. To samozřejmě vytváří obtížnou situaci pro druhého pilota, který má více úkolů. To je to co se přihodilo Felipemu. Je rychlý. Je schopný řídit na vysoké úrovni a pracovat na voze. O tom nemám žádných pochyb. Ale musí stále pracovat mnohem více, aby v týmu Alonsa byl vidět, je to normální věc, když jste ve dvojici s dvojnásobným mistrem světa. Taková je logika, tým se přirozeně soustředí na Alonsa. Massa zvítězil v závodech, téměř získal titul, možná dva. Je to skvělý pilot, i dnes jezdí pro Ferrari velmi konkurenceschopně, proto nechápu kritiku, která padá na jeho hlavu.“
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.