Kimi Räikkönen si zisk titulu ve formuli 1 nezasloužil. Přesně tohle si myslí Jacques Villeneuve, který je přesvědčen, že ho Fin získal jen díky sledu šťastných okolností.
Kimi Räikkönen, získal svůj jediný titul v roce 2007 ve své první sezóně ve Ferrari, když v posledních dvou závodech zvítězil a vymazal tak 17 bodovou ztrátu na Hamiltona. Podle Villeneuvea si titul zasloužil spíše jeho týmový kolega Felipe Massa.
„Kimi, získal titul jen díky štěstěně, která stála na jeho straně, ale jistě si ho nezasloužil,“ prohlásil Villeneuve pro brazilský časopis Total Race. „Felipe by si ho zasloužil mnohem více, byl o hodně schopnější než Kimi,“ prohlásil kanadský pilot po závodě stock car, který se uskutečnil na trati Interlagos.
Bývalý mistr světa řekl tisku, že nerozumí kritice, která se snáší na hlavu brazilského pilota, který je v letošním roce pravidelně porážen Fernandem Alonsem.
„ Problém je, že přišel Alonso, který si rychle získal lidi ve Ferrari“, řekl Villeneuve. „ Pokud se přihodí něco nepříznivého, v týmu se koncentruje energie, kterou lidé přenesou na tebe, v tomto případě na Alonsa. Zdá se, že pokud je vůz vítězný je to právě ten jeho. To samozřejmě vytváří obtížnou situaci pro druhého pilota, který má více úkolů. To je to co se přihodilo Felipemu. Je rychlý. Je schopný řídit na vysoké úrovni a pracovat na voze. O tom nemám žádných pochyb. Ale musí stále pracovat mnohem více, aby v týmu Alonsa byl vidět, je to normální věc, když jste ve dvojici s dvojnásobným mistrem světa. Taková je logika, tým se přirozeně soustředí na Alonsa. Massa zvítězil v závodech, téměř získal titul, možná dva. Je to skvělý pilot, i dnes jezdí pro Ferrari velmi konkurenceschopně, proto nechápu kritiku, která padá na jeho hlavu.“
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.