Tom Kristensen řekl, že by v budoucnu byl rád opět stewardem při závodech F1. Dán si od zavedení pravidla, že při každém závodu komisařům pomáhá jeden bývalý závodní jezdec, tuto roli vyzkoušel již dvakrát.
Dán, který je osminásobným vítězem závodu 24 hodin v Le Mans, si tuto roli letos už nevyzkouší, byl komisařům při ruce na Nürburgringu. Zájem vrátit se by však měl v roce 2012.
"Rád bych si to samozřejmě příští rok opět zkusil, ale jednou do roka je tak akorát. Bezpochyby je velmi důležité se na věc podívat ze závodního pohledu," říká v rozhovoru pro GPUpdate.net. "Mít tam jezdce je opravdu dokonalé. Skoro bych až řekl, že je to nezbytné, aby tam byl člověk se závodními zkušenostmi."
"Zároveň však musíte znát veškeré ty parametry a musíte vědět, jak férově posoudit rozdílné situace, ale nemělo by to ovlivnit závodění. Myslím, že na Nürburgringu jsme mohli vidět nějaké těsně, ale dobré závodění. Jezdci se vzájemně respektovali a to je podle mého názoru to, o čem by F1 a celý motorsport měly být."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.