Po prvním možném testu vozu F1, který mu nabídl McLaren, pocítil talent GP3, Alexander Sims, jeho smlouvu s Ericem Boullierem jako přítěž.
Z GP3 do F1 je to kamenitá cesta. To už pocítil také Alexander Sims, který musel své průběžné vedení v šampionátu v Maďarsku přenechat finskému testovacímu jezdci Williamsu, Valtterimu Bottasovi. V loňském roce dostal nadějný Brit McLaren Autosport BRDC Young Driver Award, což mu zaručuje jeden den testů s McLarenem.
Nicméně jeho možnost testu zůstala nevyužita. Důvodem je, že jeho manažerem je firma současného šéfa týmu Renault (Erica Boulliera), Graviti. "Rád bych si to vyzkoušel. Ale vzhledem k tomu, že Boullier stojí v čele Graviti, tak by zde mohl být s McLarenem střet zájmů. Pokud mi tedy chtějí pomoci, tak by mi měli říci, kam mám jít jinam," říká Sims pro Brits on Pole.
Simsovi tedy nezbývá nic jiného, než zabrat na závodní dráze, aby na sebe přitáhl ještě větší pozornost lidí z F1. Například na Silverstone se mu podařilo dostat se ze zadních pozic až na druhé místo. "V televizi to vypadá dobře, ale šéfové týmů F1 chtějí, abyste startovali z pole position, pak vedli během celého závodu a nakonec o pár vteřinek vyhráli i závod," uzavřel Sims.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.