Před sezonou Williams věřil, že vůz FW33 bude dobrý. První polovina sezony to ale nepotvrdila, Barrichello s Maldonadem jezdí téměř pořád uprostřed pole, během sezony získali jen 4 body...Přesto se však legendární britská stáj nevzdává.
Ředitel Williamsu, Adam Parr, má jasno. Williams nevzdává sezonu 2011, i když má pouze 4 body a za nimi jsou v Poháru konstruktérů pouze loňští nováčci, tedy Lotus, Virgin a HRT.
"Jsme teprve v polovině sezony," říká Parr. "Musíme prostě dělat lepší práci. Nikdo se v tomto týmu nevzdává, budeme tvrdě pracovat, dokud se nezlepšíme. To je vše, co mohu říct."
Nebylo by však lepší letošní sezonu nechat být a soustředit se na vůz pro rok 2012? Podle Parra již práce na novém voze začaly.
"Ano, nový vůz vyvíjíme, ale letošní sezonu nevzdáváme."
Od příštího roku se také obnoví spojení Williams - Renault. Při vyslovení tohoto spojení se starším fanouškům nejspíše vybaví 90. léta minulého století, kdy Williams s motory Renault zažíval své nejlepší období. Williams v té době získal čtyři tituly mezi jezdci a pět mezi konstruktéry. Motory Renault tak nahradí současné Cosworthy.
Jisté je také to, že po letošní VC Jižní Koreji definitivně opustí post technického ředitele týmu Sam Michael.
"Do budoucna jsme optimističtí. Všichni v týmu jsou potěšeni, že bylo spojení s Renaultem obnoveno. Myslím, že potřebovali pocítit změnu.
Není to tak, že by nás neměli rádi, naopak, myslím, že lidé mají rádi lidi, kteří vedli tým v posledních letech. Sice jsme neměli nejlepší výsledky, ale lidem se líbí to, co děláme a kam směřujeme."
Podle Parra nebyl špatným rozhodnutím ani vstup týmu na burzu, i když se jim momentálně nedaří.
"Jediné, čeho můžeme litovat, je špatný vstup do letošní sezoně s výkonností, která je neakceptovatelná. Ne že bych si myslel, že můžeme vyhrát šampionát, ale čekal jsem, že se oproti loňskému roku zlepšíme. Ke konci loňské sezony bylo vidět zlepšení.
Jsem zklamaný vývojem našich akcií, ale odráží to naší výkonnost na trati. Z mnoha důvodů to musíme napravit."
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.