Vše nahrává skutečnosti, že bychom mohli od roku 2013 sledovat dvě velké ceny na území Spojených států. Dohoda mezi Berniem Ecclestonem a skupinou obchodníku z New Jersey je na dohled.
Před několika týdny Martin Whitmarsh uvedl, že cirkus F1 bude potřebovat dva závody ve Spojených státech, aby tak posílil svou image. Zatím jedinou jistotou na tomto poli je vstup Velké ceny USA na nově budovaném okruhu v Austinu ve státě Texas.
V dnešním vydání Wall Street Journal se můžeme dozvědět, že existuje velká naděje na dvě velké ceny v USA. Článek vychází z faktů, která se udála na společném jednání Bernieho Ecclestonea a správními organy New Jersey, které jsou dle jmenovaného média na stupni značné pokročilosti. Formule 1 by se tak mohla prohánět na břehu Hudson s atraktivním panoramatem sochy Svobody a Empire State Building.
Jednání se účastnili starostové West New York, New Jersey a Weehawken. Známý americký deník považuje dohodu téměř za uzavřenou. Bernie Ecclestone v daný moment nic nepotvrdil, ale zdá se, že záležitost bere velmi vážně, již proto, že celý podnik by byl plně financován skupinou místních investorů, což by zaručovalo závod bez nákladů na daňové poplatníky.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.