Vše nahrává skutečnosti, že bychom mohli od roku 2013 sledovat dvě velké ceny na území Spojených států. Dohoda mezi Berniem Ecclestonem a skupinou obchodníku z New Jersey je na dohled.
Před několika týdny Martin Whitmarsh uvedl, že cirkus F1 bude potřebovat dva závody ve Spojených státech, aby tak posílil svou image. Zatím jedinou jistotou na tomto poli je vstup Velké ceny USA na nově budovaném okruhu v Austinu ve státě Texas.
V dnešním vydání Wall Street Journal se můžeme dozvědět, že existuje velká naděje na dvě velké ceny v USA. Článek vychází z faktů, která se udála na společném jednání Bernieho Ecclestonea a správními organy New Jersey, které jsou dle jmenovaného média na stupni značné pokročilosti. Formule 1 by se tak mohla prohánět na břehu Hudson s atraktivním panoramatem sochy Svobody a Empire State Building.
Jednání se účastnili starostové West New York, New Jersey a Weehawken. Známý americký deník považuje dohodu téměř za uzavřenou. Bernie Ecclestone v daný moment nic nepotvrdil, ale zdá se, že záležitost bere velmi vážně, již proto, že celý podnik by byl plně financován skupinou místních investorů, což by zaručovalo závod bez nákladů na daňové poplatníky.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.