Rot-Grün v budoucnu již nehodlá platit žádný příspěvek na závod na Nürburgringu. Znamená to tedy, že letos uvidíme zatím poslední VC v pohoří Eifel?
Nürburgringu hrozí, že závod, který se zde pojede příští týden, by mohl být pro nějakou dobu posledním. Rot-Grün zemská vláda chce v budoucnu omezit přísun peněz pro Nürburgring. Grand Prix je totiž již několik let ve ztrátě, kterou musí zaplatit daňoví poplatníci. V uplynulých osmi letech se ztráta vyšplhala až na 55 milionů euro.
S tím by teď podle zemské vlády měl být konec. "Do roku 2016 zde určitě budeme mít závod s podporou vlády a teď je rok 2011. Tečka," říká ministrině financí, Eveline Lemke, pro Handelsblatt.
Nürburgring GmbH patří z 90% státu a z 10% okresu Ahrweiler. I letos se počítá s tím, že hospodaření bude v červených číslech. Předseda vlády, Kurt Beck (SPD), odhadl letošní pomoc, kterou okruh bude potřebovat na 13,5 milionů eur. Jen dodejme, že za možnost pořádání závodu musí okruh ročně platit cirka 20 milionů eur.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.