Rot-Grün v budoucnu již nehodlá platit žádný příspěvek na závod na Nürburgringu. Znamená to tedy, že letos uvidíme zatím poslední VC v pohoří Eifel?
Nürburgringu hrozí, že závod, který se zde pojede příští týden, by mohl být pro nějakou dobu posledním. Rot-Grün zemská vláda chce v budoucnu omezit přísun peněz pro Nürburgring. Grand Prix je totiž již několik let ve ztrátě, kterou musí zaplatit daňoví poplatníci. V uplynulých osmi letech se ztráta vyšplhala až na 55 milionů euro.
S tím by teď podle zemské vlády měl být konec. "Do roku 2016 zde určitě budeme mít závod s podporou vlády a teď je rok 2011. Tečka," říká ministrině financí, Eveline Lemke, pro Handelsblatt.
Nürburgring GmbH patří z 90% státu a z 10% okresu Ahrweiler. I letos se počítá s tím, že hospodaření bude v červených číslech. Předseda vlády, Kurt Beck (SPD), odhadl letošní pomoc, kterou okruh bude potřebovat na 13,5 milionů eur. Jen dodejme, že za možnost pořádání závodu musí okruh ročně platit cirka 20 milionů eur.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.