Lewis Hamilton věří, že je nemožné dělat si nějaké plány, když před sebou máte závod na historickém Nürburgringu. Podle něj byly minulé závody tak bohaté na události, že to odrazuje od toho, aby dělal nějaké plány ohledně toho, co se stane příští víkend.
Pilot McLarenu jel v autě F1 v Německu již dvakrát. V roce 2007 zde v kvalifikaci zažil těžkou nehodu, ale v závodu pak dojel devátý. "V roce 2007 jsme zde zažili ten šílený závod s velkým lijákem už po pár kolech. Poté, co jsem dostal defekt, jsem zastavil pro mokré gumy, ale i s těmi to bylo až moc kluzké. Najel jsem do stojící vody a pak jsem prostě jel přímo ven z trati společně s několika dalšími jezdci ve stejném místě," říká jezdec McLarenu.
"Vedení závodu tehdy udělalo správně, když to zastavili a maršálové na Nürburgringu odvedli neuvěřitelnou práci, když docela riskovali a jeřábem mě dostali z toho štěrku. Můj motor zůstal nastartovaný, a tak jsem byl schopný pokračovat po restartu závodu. Byl jsem sice o kolo zpět, ale opravdu jsem si závod užil, i když jsem dojel mimo body."
"Toto mě naučilo nikdy nedělat žádné předpovědi, když jedete na Nürburgring. Aktuální okruh je méně impozantní než ten 14 mílový a je samozřejmě bezpečnější, ale stále vás může kousnout. Počasí se zde může otočit během několika chvil - během odpoledne můžete mít všechny možnosti," uzavřel Lewis.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.