Lewis Hamilton věří, že je nemožné dělat si nějaké plány, když před sebou máte závod na historickém Nürburgringu. Podle něj byly minulé závody tak bohaté na události, že to odrazuje od toho, aby dělal nějaké plány ohledně toho, co se stane příští víkend.
Pilot McLarenu jel v autě F1 v Německu již dvakrát. V roce 2007 zde v kvalifikaci zažil těžkou nehodu, ale v závodu pak dojel devátý. "V roce 2007 jsme zde zažili ten šílený závod s velkým lijákem už po pár kolech. Poté, co jsem dostal defekt, jsem zastavil pro mokré gumy, ale i s těmi to bylo až moc kluzké. Najel jsem do stojící vody a pak jsem prostě jel přímo ven z trati společně s několika dalšími jezdci ve stejném místě," říká jezdec McLarenu.
"Vedení závodu tehdy udělalo správně, když to zastavili a maršálové na Nürburgringu odvedli neuvěřitelnou práci, když docela riskovali a jeřábem mě dostali z toho štěrku. Můj motor zůstal nastartovaný, a tak jsem byl schopný pokračovat po restartu závodu. Byl jsem sice o kolo zpět, ale opravdu jsem si závod užil, i když jsem dojel mimo body."
"Toto mě naučilo nikdy nedělat žádné předpovědi, když jedete na Nürburgring. Aktuální okruh je méně impozantní než ten 14 mílový a je samozřejmě bezpečnější, ale stále vás může kousnout. Počasí se zde může otočit během několika chvil - během odpoledne můžete mít všechny možnosti," uzavřel Lewis.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.