Lewis Hamilton věří, že je nemožné dělat si nějaké plány, když před sebou máte závod na historickém Nürburgringu. Podle něj byly minulé závody tak bohaté na události, že to odrazuje od toho, aby dělal nějaké plány ohledně toho, co se stane příští víkend.
Pilot McLarenu jel v autě F1 v Německu již dvakrát. V roce 2007 zde v kvalifikaci zažil těžkou nehodu, ale v závodu pak dojel devátý. "V roce 2007 jsme zde zažili ten šílený závod s velkým lijákem už po pár kolech. Poté, co jsem dostal defekt, jsem zastavil pro mokré gumy, ale i s těmi to bylo až moc kluzké. Najel jsem do stojící vody a pak jsem prostě jel přímo ven z trati společně s několika dalšími jezdci ve stejném místě," říká jezdec McLarenu.
"Vedení závodu tehdy udělalo správně, když to zastavili a maršálové na Nürburgringu odvedli neuvěřitelnou práci, když docela riskovali a jeřábem mě dostali z toho štěrku. Můj motor zůstal nastartovaný, a tak jsem byl schopný pokračovat po restartu závodu. Byl jsem sice o kolo zpět, ale opravdu jsem si závod užil, i když jsem dojel mimo body."
"Toto mě naučilo nikdy nedělat žádné předpovědi, když jedete na Nürburgring. Aktuální okruh je méně impozantní než ten 14 mílový a je samozřejmě bezpečnější, ale stále vás může kousnout. Počasí se zde může otočit během několika chvil - během odpoledne můžete mít všechny možnosti," uzavřel Lewis.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.