Jezdec týmu Sauber, Sergio Perez, věří, že by legendární německý okruh Nürburgring mohl sedět jejich vozu. Mexičan je tak optimistický ohledně možného zisku bodů.
Loňský závodník GP2 na minulém závodu v Silverstone získal svoje prozatimní maximum v F1, tedy sedmé místo, když dojel za jezdcem na Mercedesu, Nickem Rosbergem. "Poté, co jsme byli na Silverstone, tak Nürburgring je další historickou tratí. Stejně jako v Británii leží v zemi, ve které jsem žil. Už se moc těším zpět do Německa na dobrý závod," říká Sergio.
"Poté, co jsem letos zmeškal dva závody, je teď pro mě velice důležité se zlepšovat po zbytek sezony a zvláště před letní přestávkou. Aktuálně máme velmi intenzivní část sezony, když jedeme tři závody v jednom měsíci. Jednou jsem také v silničním autě jel na Nordschleife. Samozřejmě je to neuvěřitelná trať."
"Na moderním okruhu, který je jedním z mých nejoblíbenějších, je v posledním sektoru šikana, kterou si opravdu užívám. Také si myslím, že by tento okruh mohl docela sedět našemu autu, takže bychom zde mohli mít dobrý závod."
Týmový kolega Mexičana, Kamui Kobayashi, je také přesvědčen, že by tým mohl získat dobrý výsledek. "Bude to opět velmi rychlá trať jako Silverstone, takže by to mohlo pro nás být dobré. Víme, že v rychlých zatáčkách na tom jsme velmi dobře, takže snad budeme moci opět ukázat silný výkon. Už se na to hodně těším. Mám také rád střídání tratí v Německu, protože je pěkné mít dvě varianty."
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.