Jezdec týmu Sauber, Sergio Perez, věří, že by legendární německý okruh Nürburgring mohl sedět jejich vozu. Mexičan je tak optimistický ohledně možného zisku bodů.
Loňský závodník GP2 na minulém závodu v Silverstone získal svoje prozatimní maximum v F1, tedy sedmé místo, když dojel za jezdcem na Mercedesu, Nickem Rosbergem. "Poté, co jsme byli na Silverstone, tak Nürburgring je další historickou tratí. Stejně jako v Británii leží v zemi, ve které jsem žil. Už se moc těším zpět do Německa na dobrý závod," říká Sergio.
"Poté, co jsem letos zmeškal dva závody, je teď pro mě velice důležité se zlepšovat po zbytek sezony a zvláště před letní přestávkou. Aktuálně máme velmi intenzivní část sezony, když jedeme tři závody v jednom měsíci. Jednou jsem také v silničním autě jel na Nordschleife. Samozřejmě je to neuvěřitelná trať."
"Na moderním okruhu, který je jedním z mých nejoblíbenějších, je v posledním sektoru šikana, kterou si opravdu užívám. Také si myslím, že by tento okruh mohl docela sedět našemu autu, takže bychom zde mohli mít dobrý závod."
Týmový kolega Mexičana, Kamui Kobayashi, je také přesvědčen, že by tým mohl získat dobrý výsledek. "Bude to opět velmi rychlá trať jako Silverstone, takže by to mohlo pro nás být dobré. Víme, že v rychlých zatáčkách na tom jsme velmi dobře, takže snad budeme moci opět ukázat silný výkon. Už se na to hodně těším. Mám také rád střídání tratí v Německu, protože je pěkné mít dvě varianty."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.