Trestanci o sobě aneb bývalý technický ředitel Pat Symonds si myslí, že Mike Coughlan bude po návratu do Formule 1 k Williamsu lepším člověkem, než před špionážní aférou McLarenu v roce 2007.
Williams minulý týden jmenoval Couglana na post hlavního inženýra a má se za to, že příští rok postoupí na pozici technického ředitele, kterým je v současnosti Sam Michael.
Symonds, jenž si v současnosti přivydělává jako konzultant týmu Marussia Virgin tento krok schvaluje. Sám byl přitom zapleten do skandálu v roce 2008, když ve Velké ceně Singapuru 2008 úmyslně havaroval Nelson Piquet, aby tak pomohl k vítězství svému kolegovi Fernandovi Alonsovi.
V paddocku čím dál tím oblíbenější zařízení - FanVision G3
V rozhovoru pro výrobce mobilního zařízení pro příjem digitálních kanálů - společnost FanVision - uvedl: "Lidé se ptají, zda by měl být zaměstnán, když byl zapleten do špionážní aféry. Mě je to velmi blízké, protože jsem byl sám zapleten do podobných problémů.
Vše, co k tomu můžu říci je to, že Mike udělal to, co udělal, a byl za to potrestán. Z vlastní zkušenosti vím, že když se něco takového stane, velmi, velmi hluboce o tom přemýšlíte a nakonec z toho vyjdete jako lepší člověk - a jsem si jistý, že to o Mikovi bude platit," dodal Symonds.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.