Trestanci o sobě aneb bývalý technický ředitel Pat Symonds si myslí, že Mike Coughlan bude po návratu do Formule 1 k Williamsu lepším člověkem, než před špionážní aférou McLarenu v roce 2007.
Williams minulý týden jmenoval Couglana na post hlavního inženýra a má se za to, že příští rok postoupí na pozici technického ředitele, kterým je v současnosti Sam Michael.
Symonds, jenž si v současnosti přivydělává jako konzultant týmu Marussia Virgin tento krok schvaluje. Sám byl přitom zapleten do skandálu v roce 2008, když ve Velké ceně Singapuru 2008 úmyslně havaroval Nelson Piquet, aby tak pomohl k vítězství svému kolegovi Fernandovi Alonsovi.
V paddocku čím dál tím oblíbenější zařízení - FanVision G3
V rozhovoru pro výrobce mobilního zařízení pro příjem digitálních kanálů - společnost FanVision - uvedl: "Lidé se ptají, zda by měl být zaměstnán, když byl zapleten do špionážní aféry. Mě je to velmi blízké, protože jsem byl sám zapleten do podobných problémů.
Vše, co k tomu můžu říci je to, že Mike udělal to, co udělal, a byl za to potrestán. Z vlastní zkušenosti vím, že když se něco takového stane, velmi, velmi hluboce o tom přemýšlíte a nakonec z toho vyjdete jako lepší člověk - a jsem si jistý, že to o Mikovi bude platit," dodal Symonds.
Ferrari na Monze nevyužilo Hamiltonův slipstream pro Leclerca, který tak musel spoléhat jen na vlastní tempo. Hamilton klesl na desáté místo kvůli penalizaci.
Lando Norris přiznal, že předjetí Maxe Verstappena v nedělním závodě na Monze bude velkou výzvou, přestože startuje z první řady. Britský jezdec McLarenu je spokojený se druhým místem a těší se na strategickou bitvu o přední pozice.
Max Verstappen si na legendárním okruhu v Monze vyjel pole position pro Velkou cenu Itálie a potvrdil tak svou kvalitu v klíčovém okamžiku kvalifikace.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.