Nick Heidfeld se nepatří mezi zastánce uměle vyvolávaného předjíždění a systémů, které mu napomáhají. Není tak nadšený ani z nových nastavitelných zadních křídel (DRS), díky nimž se předjíždí snadněji.
"Je to jako se vším, čím víc to používáte, tím snadnější to pro vás je," říká Heidfeld na adresu nastavitelných zadních křídel. "Stále ještě pracujeme na ideálních pozicích spínače systému, což by mělo být hotovo už v Turecku. Všechno jde zatím dobře, i když nejsem zrovna velký fanoušek systému DRS, protože nemám rád věci, které se snaží uměle zlepšit závody."
Heidfeld je tak úplným opakem Nica Rosberga, podle kterého jsou nastavitelná zadní křídla "pravděpodobně nejlepším nápadem v historii tohoto sportu."
I pneumatiky však mají na předjíždění velký podíl. "Ano, největší rozdíl je opravdu v pneumatikách," potvrzuje Heidfeld. "S aktivovaným zadním přítlačným křídlem může být předjíždění stále obtížné, pokud vůz před vámi jede na stejných pneumatikách. S tím se ale počítalo. Pokud však máte čerstvější pneumatiky, tak je předjíždění jednodušší. Myslím, že jsme dosud viděli mnohem více předjíždění než v minulosti."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.