Vedoucí představitel Williamsu Adam Parr obhajuje přechod k efektivnějším 1,6 l čtyřválcové turbomotory. Změna plánovaná na rok 2013 je podle něj pro sport nezbytná.
"Sport by brzy ztratil zájem, pokud by si lidé mysleli, že se nerozvíjí. Technologie je zastaralá, nedrží krok s tím, co se děje v reálném světě," uvádí Parr. Zachovat současné V8 motory by podle něj vytvořilo "obrovskou, obrovskou překážku pro vstup nových partnerů a rozvoj sportu."
Změna, kterou schválila Mezinárodní automobilová federace v prosinci 2010, se však vůbec nezamlouvá Ferrari. Jeho prezident Luca di Montezemolo ji nedávno označil za "poněkud ubohou." Obavy z ní má i Bernie Ecclestone, který se bojí, že F1 přijde o svůj zvuk.
Mercedes se pro změnu bojí vysokých finančních nákladů na vývoj nových motorů v době, kdy se týmy snaží omezovat zdroje a motosport se ještě nezotavil z celosvětové ekonomické krize.
V8 motor Cosworthu pro F1
Takovou kritikou si však dle Parra všichni hlídají pouze vlastní zájmy: "Formule 1 je hlavně o technologiích a jejich neustálém vývoji, ať už na straně šasi či motoru - je to základní vlastností tohoto sportu.
Ti, kteří odmítají změnu, se z různých důvodů domnívají, že budou ve výhodě, pokud se nic nezmění. Existují lidé, kteří byli prudkými odpůrci KERSu, ale nyní jsou jeho velkými podporovateli - včetně Ferrari. Svět se mění, musíme se [také] měnit," vysvětluje Parr.
O výkon se podle něj nemusíme obávat: KERS má být čtyřikrát výkonnější a pohonné jednotky "ze čtyř válců dostanou s přehledem přes 800 koní. Myslím, že budou znít fantasticky. Boxovou uličkou budou jezdit jen na elektřinu," dodává.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.