Šéf stáje Mercedes, Ross Brawn, má ohledně předního křídla Red Bullu jasno. Bude potřeba okopírovat jejich systém vysokého zadního zavěšení, které umožňuje, aby vznikla výhoda předního křídla, které tak je níže u země než zadní část monopostu.
Poté, co FIA několikrát otestovala přední přítlačné křídlo stáje Red Bull a nikdy nezjistila porušení pravidel má Ross Brawn jasno. Týmy nejspíše nebudou mít na vybranou a budou muset přijít se stejným řešením větší světlé výšky na zadní nápravě. Tedy pokud se chtějí Red Bullu vyrovnat.
"Nařízení FIA říká, že karoserie musí být pevná," říká Brawn. "Jelikož ale vědí, že to v praxi není možné, jelikož se každá část nějakým způsobem hýbe, stanovili testy, které mají určit, co je v pořádku a co ne. A dokud těmi testy procházíte, tak je vše v pořádku a auto je legální.
Tyto testy se samozřejmě mění, přes zimu je FIA trochu upravila, ale Red Bull znovu prošel. Mají určitou filozofii vývoje vozu. To je nejspíše jeden z důvodů, proč mají před ostatními takovou výhodu. A pokud to tak opravdu je, pak se je musíme snažit co nejlépe napodobit. Samozřejmě musíme dávat pozor, aby náš vůz byl současně dost rychlý i aby prošel testy FIA."
Red Bull už velice pozorně sleduje i Eric Boullier, šéf Renaultu. Na základě pozorování pak zváží, jestli by se vývoj u Renaultu měl ubírat stejným směrem.
"Red Bull vyvíjí svůj vůz tak, že zadní část má větší světlou výšku. Oproti nim máme odlišnou filozofii. Stále je ale sledujeme, protože jsou momentálně nejrychlejším týmem v poli. Nemůžu teď ale říct, jestli se vydáme stejnou cestou jako oni nebo ne," řekl Boullier.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.