Šéf stáje Mercedes, Ross Brawn, má ohledně předního křídla Red Bullu jasno. Bude potřeba okopírovat jejich systém vysokého zadního zavěšení, které umožňuje, aby vznikla výhoda předního křídla, které tak je níže u země než zadní část monopostu.
Poté, co FIA několikrát otestovala přední přítlačné křídlo stáje Red Bull a nikdy nezjistila porušení pravidel má Ross Brawn jasno. Týmy nejspíše nebudou mít na vybranou a budou muset přijít se stejným řešením větší světlé výšky na zadní nápravě. Tedy pokud se chtějí Red Bullu vyrovnat.
"Nařízení FIA říká, že karoserie musí být pevná," říká Brawn. "Jelikož ale vědí, že to v praxi není možné, jelikož se každá část nějakým způsobem hýbe, stanovili testy, které mají určit, co je v pořádku a co ne. A dokud těmi testy procházíte, tak je vše v pořádku a auto je legální.
Tyto testy se samozřejmě mění, přes zimu je FIA trochu upravila, ale Red Bull znovu prošel. Mají určitou filozofii vývoje vozu. To je nejspíše jeden z důvodů, proč mají před ostatními takovou výhodu. A pokud to tak opravdu je, pak se je musíme snažit co nejlépe napodobit. Samozřejmě musíme dávat pozor, aby náš vůz byl současně dost rychlý i aby prošel testy FIA."
Red Bull už velice pozorně sleduje i Eric Boullier, šéf Renaultu. Na základě pozorování pak zváží, jestli by se vývoj u Renaultu měl ubírat stejným směrem.
"Red Bull vyvíjí svůj vůz tak, že zadní část má větší světlou výšku. Oproti nim máme odlišnou filozofii. Stále je ale sledujeme, protože jsou momentálně nejrychlejším týmem v poli. Nemůžu teď ale říct, jestli se vydáme stejnou cestou jako oni nebo ne," řekl Boullier.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.