Z Velké ceny Austrálie přivezl Vitajil Petrov vynikající třetí místo, ovšem zůstává realistou. Ví, že ke zopakování takového výsledku se bude muset hodně snažit.
Petrovův černozlatý Renault za sebou po celý závod držel vozy Ferrari i McLarenu, přesto si však Rus není jistý, jak na tom Renault doopravdy je. Už v Sepangu totiž vše může být jinak.
"Nevíme co od Sepangu očekávat," říká šestadvacetiletý Rus. "Narozdíl od Melbourne jde o permanentní okruh. Stupně vítězů nebudou snadným cílem, protože Red Bull, Ferrari i McLaren mají rychlá auta. Ale kdo ví, možná s pomocí vhodné strategie zajedeme výsledek podobný tomu z Austrálie. Nezatracoval bych ani Mercedes, i když se jim v Melbourne moc nedařilo."
Petrov je navíc velice kritický ohledně používání systému DRS. Podle pravidel se smí během tréninků a kvalifikace použít kdykoliv, ale podle Petrova to akorát zvyšuje pravděpodobnost, že se někdo dostane do hodin, jako v Melbourne Adrian Sutil.
"V zatáčkách číslo 5 a 12 bude používání DRS asi trochu nebezpečné. Vlastně ani nevím, proč jezdíme s tímto systémem i kvalifikaci, nevidím k tomu jediný důvod."
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.