Juan Pablo Montoya říká, že vítá příchod svého bývalého kolegy z McLarenu do NASCARu, v němž po odchodu z Formule 1 působí.
Räikkönen bude následovat kroky Montoyi směrem k populárním americkým závodům. Bývalý pilot Ferrari zahájí své tažení v NASCARu v létě v sérii Camping World Truck Series, což je národní šampionát, kde proti sobě nastupují současní a bývalí piloti série Sprint Cup proti mladým talentům.
Manažer finského pilota Steve Robertson včera potvrdil jeho záměry: "Kimi nastoupí do vybraných závodů série NASCAR."
Montoya, který s Kimim nastoupil společně do 26 velkých cen Formule 1, se na svého bývalého kolegu těší. "Lidé o tom hodně mluví, už jsem o tom slyšel dříve. Pokud určitě přijde, bude to dobré pro něj i pro sport. Je zde velmi vítaný," uvedl pro Autosport. V sezóně 2005 společně vyhráli 10 závodů z 19 (Kimi - 7 x; Juan Pablo - 3 x). McLaren tehdy skončil celkově druhý - 9 bodů za triumfujícím Renaultem.
Räikkönen se stane dalším bývalým pilotem Formule 1, který nastoupí v NASCARu. Po odhalení skandálu v Singapuru v něm závodí Nelson Piquet, jr. V letech 2007 - 2010 se v Americe zúčastnil 15 podniků také mistr svět z roku 1997 - Jacques Villeneuve.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.