Ani jeden z pilotů stáje Toro Rosso se nebojí hrozby, kterou by pro ně mohl představovat testovací pilot Daniel Ricciardo. Alguersuari s Buemim se o svá místa rozhodně nebojí.
Daniel Ricciardo, další z velkých talentů juniorského programu Red Bullu, při testování mladých pilotů v Abú Zabí příjemně překvapil svou rychlostí, přesto z něj však Sebastian Buemi ani Jaime Alguersuari nemají strach. Ricciardo, jehož smlouva s juniorským týmem Red Bullu zahrnuje odstavec o tom, že bude v vozem italské stáje pravidelně nastupovat do pátečních tréninků, by případně mohl jednoho z dosavadních pilotů stáje nahradit, pokud by nepředváděl předpokládané výkony. Ani jeden z nich však necítí z Ricciardovy strany žádný tlak. Naopak, v týmu ho vítají.
"Jsem rád, že máme Daniela v týmu," řekl na Australanovu adresu Jaime Alguersuari. "Je velice rychlý, což potvrdil v testech, a bude tedy pro tým velkým přínosem, navíc se bude moct předvést v pátečních trénincích, bude získávat cenné zkušenosti. O své místo se ale nebojím, koneckonců, mám to ve svých rukou a záleží tedy jen na mě, jestli si mě tým ponechá nebo ne. Ano, malý tlak cítím, ale to nikdy není na škodu."
Se svým kolegou souhlasí i druhý pilot stáje, Buemi. "Alespoň budeme mít určité srovnání. Daniel je opravdu rychlý, což prokázal při testech s Red Bullem, s vývojem může pomoct, i když bude jezdit jen v trénincích."
Toro Rosso má s nahrazováním svých pilotů během sezony zkušenosti, takto se v roce 2007 dostal do kokpitu Sebastian Vettel, který nahradil pomalého Scotta Speeda, nebo Jaime Alguersuari, který nahradil Sebastiana Bourdaise.
Podle Buemiho, který vstupuje do své třetí sezony v italském týmu, by však Toro Rosso mělo brát v potaz také hodnotu zkušeností: "Pokud neustále měníte jezdce, tým ztrácí, protože nějakou dobu trvá, než se nový jezdec přizpůsobí týmu, případně i tempu Formule 1, pokud jde o úplného nováčka. A ztratit celou sezonu s pomalým pilotem přeci nikdo nechce."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.