Martin Whitmarsh má za to, že je Kimi velmi podceňovaným pilotem. Šéf McLarenu také odhalil, že zhruba před rokem to byl právě Kimi, kdo málem získal druhý kokpit McLarenu.
Ve Formuli 1 Räikkönen vždy platil za plnokrevného závodníka. Například legendární Stirling Moss Fina označil za nejrychlejšího pilota vůbec. Jenže na jeho hlavu se snášela také kritika. Kimiho zpětná vazba nebyla podle mnoha příliš dobrá a také se mu vytýkalo, že nedokáže využít potenciál týmu.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh si myslí, že lidé Kimimu křivdí a podceňují ho: „Jsem velký fanoušek Kimiho a nebojím se to otevřeně přiznat. Myslím, že je podceňovaný. Ne v otázce rychlosti, to každý ví, jak je Kimi rychlý, ale spíše v tom, že málo kdo ví, jak chytrý Kimi je. Také jeho zpětná vazba inženýrům je na velmi vysoké úrovni.“
„Vyhrál jedno mistrovství, ale já si myslím, že toho mohl dosáhnout mnohem víc,“ říká Martin. Také přiznal, že svého dlouholetého pilota snažil před rokem získat do McLarenu zpět: „Před minulou sezonou jsme vedli jednání. Ta byla iniciována z mé strany. Přišel jsem za ním a měl o jeho služby zájem. Já jsem s Kimim vycházel vždy velmi dobře, byla by to skvělá výzva, kdybychom ho měli zpět v týmu.“
„Naše jednání již byla v docela pokročilém stádiu. Nakonec to ale nevyšlo, protože jsem zjistil, že je volný i Jenson. Učinil jsem Buttonovi nabídku, kterou překvapivě přijal. To mě velmi těší.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.