Ačkoliv z testů je obtížné vyvozovat formu jednotlivých stájí, Lewis Hamilton potvrdil, že rychlost McLarenu není na úrovni Red Bullu a Ferrari. A srovnatelná nebude ani během prvního závodu v Austrálii.
"Měli jsme několik problémů a neujeli jsme mnoho kol. Jeden den jsem jich ujel pouze 38. Není to nic velkého, ale měli jsme mechanický problém v zadní části," popisuje Hamilton trápení McLarenu pro Independent.
"Po opravě jsme vyjeli, ale znovu se to pokazilo. Během posledního testu jsem však ujel 107 kol, což bylo povzbudivé, nicméně v ujeté vzdálenosti stále dost zaostáváme. Všechno to nedoženeme, ale doufám, že nás to příliš nepoškodí."
Někteří za této situace vzpomínají na rok 2009, kdy McLaren zpočátku kvůli fundamentálním chybám v designu vozu MP4-24 ztrácel na nejrychlejší kolem 2,5 vteřiny, během roku však dokázal vůz vylepšit. Hamilton doufá, že se tato historie neopakuje, tým ale bude muset zabrat.
"Z hlediska výkonnosti to v určitý okamžik doženeme. Doufám, že to bude dříve než později během roku. Je to vždycky náročné, když musíte něco dohánět."
"V roce 2007 a 2008 jsme na tom byli s Ferrari v podstatě stejně. Byli při testech o desetinu vteřiny rychlejší a zůstalo to tak i během několika prvních závodů. Ale bylo to OK.
Při našem současném začátku budeme muset dělat dvojnásobné pokroky, abychom stáhli náskok Ferrari a Red Bullu, o to je ta výzva těžší," otevřeně přiznává Hamilton.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.