Šéf HRT Colin Kolles nevidí důvod, proč by jeho tým měl zaostávat za loňskými nováčky - Lotusem a Virginem. Věří, že jejich nový vůz F111 bude moderním vozem odpovídajícím současným designovým trendům v F1.
Hispania s novým vozem F111 ještě neujela ani kilometr, pouze ukázala pár renderovaných obrázků. Na jeho stavbu dohlíží bývalý člen týmů Williams, BAR, Honda a Red Bullu - Geoff Willis, Kollesova tajná zbraň. Auto před dvěma týdny prošlo crash-testy FIA a blíží se dokončení.
"Na voze pracují zkušení lidé. Určitě jsme neprožili optimální zimu, ale máme úplně nové auto. Budeme na něm pracovat a zkusíme je vylepšit," uvádí Kolles v rozhovoru poskytnutém Autosportu.
"Auto nevypadá nikterak špatně - vypadá jako moderní vůz F1. Uvidíme, jak na tom jsme, momentálně to nedokážu říct. Myslím, že na tom budeme výkonnostně lépe než minulý rok, takové máme v této fázi náznaky.
Musíme čelit realitě. Není to jen o tom, mít nové auto. Musíme vědět, co si s ním počít v budoucnu. Myslím, že máme stanovený dobrý CFD program, velmi silný. Uvidíme, jak na tom budeme. Musíte mít efektivní vývojový program.
Jednou věcí, která mě loni překvapila, bylo to, že se ztráta se stále stejným vozem snižovala a ne zvyšovala. Nedokážu to vysvětlit. Možná naši piloti jezdili lépe. To je fakt, můžete se podívat na to, jak se snižovala procenta, o kolik jsme byli pomalejší.
Myslím, že pokud budeme mít čas a vhodný program, Lotus pro nás nebude problém. Ani Virgin. Protože věřím lidem, které máme, a také množství lidí, které máme. Nemám vůbec obavy," dodává směle šéf HRT.
Připustil, že na tom nejsou finančně nejlépe, ale podle něj v paddocku existují týmy, které jsou na tom hůře než oni: "Myslím, že ostatní týmy mají větší problémy než my, to zaprvé. Nevím, proč dostáváme pořád tutéž otázku. Budu se opakovat: myslím, že z pohledu rozpočtu, požadavků na rozpočet, dluhů atd. jsme ve velmi dobrém stavu ve srovnání s jinými. Naší hlavní strategií je dlouhodobé působení v F1."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.