Podaří se Švýcarovi ve voze Toro Rosso letos konečně vyniknout a zajistit si místo v hlavním týmu Red Bullu?
Prvním jezdcem, kterému se to povedlo, byl Sebastien Vettel. Teď by ho chtěli následovat Jamie Alguersuari a Sebastien Buemi. Jak Španěl tak i Švýcar by rádi svého kolegu nasledovali. Buemi před startem letošní sezony necítí takový tlak jako v minulých letech.
"Rok 2011 rozhodně není důležitější než jakýkoliv jiný rok. Čeká mě můj třetí rok v Toro Rosso, takže chci zcela jistě učinit krok vpřed. Máme velká očekávání. Už nejednou jsme viděli, čeho jsme schopni dosáhnout. Jenže před prvním závodem je vždy těžké říci, jak na tom jste. Nikdy totiž nevíte, co konkurence testuje," říká Buemi.
"V poháru konstruktérů bychom chtěli obsadit sedmé místo." To by se ale Toro Rosso muselo zlepšit oproti loňsku o dvě pozice. Na to však u italského týmu nehledí: "Musíme popřemýšlet, co je zapotřebí změnit. Momentálně se plně koncentrujeme na práci, která je před námi."
"Jako jezdec Toro Rosso však podchopitelně doufáte, že se jednoho dne posadíte do vozu Red Bullu. Udělám vše, co bude v mých silách," říká odhodlaně Buemi.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.