Piloti si na nové pneumatiky zvykají, dojmy mají rozporuplné. Pirelli kvůli vyšší atraktivitě závodů a většímu počtu zastávek vyrobilo směsi, které nevydrží tolik, co loňské pneumatiky Bridgestone.
Lewis Hamilton si jízdu na nich moc neužívá, protože mají-li vydržet, musí jezdit mnohem ohleduplněji a pomaleji než dříve.
"Je to strašně divné. I ve srovnání s loňským rokem, kdy jsme měli těžké vozy a museli jsme na počátku závodu jezdit trochu volněji, aby pneumatiky vydržely. Dnes jsem jel ještě opatrněji při své první delší jízdě, ale pneumatiky zkrátka tak rychle odcházejí, že se s tím nedá nic dělat," dělí se o své bezprostřední dojmy z nových pneumatik Hamilton.
"Při druhé jízdě, jsem se snažil o ně pečovat ještě více a bylo to jako kolo, kdy vyjíždíte z boxů - velmi pomalé a nezáživné. Vydržely o něco déle, ale zdaleka to nepřipomínalo jízdu se závodním vozem," uvádí Brit.
Z menší výdrže pneumatik není moc nadšený, podle nebude pro piloty představovat ani příliš velkou výzvu: "S těmito pneumatikami musíte jezdit velmi pomalu a není to momentálně tak fyzicky náročné. Odjel jsem dnes 90 kol a cítím se tak, že bych mohl začít znovu, jízda je opravdu tak jednoduchá."
Kvůli těmto vlastnostem pneumatik je dle Hamiltona také těžší soudit skutečnou rychlost nového McLarenu, tým zkrátka neví, jestli jsou některé problémy dané vozem nebo obutím: "Je těžké určit, nakolik se na tom podílí auto a nakolik pneumatiky. Ty bude letos mnohem těžší používat. Zde to je ještě náročnější než v předchozích dvou testech."
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.