Podle Jensona Buttona si týmy dvakrát rozmyslí, jestli budou udílet svým pilotům příkazy a chtít po jednom z nich, aby "hrál druhé housle."
"Nemyslím si, že k tomu bude docházet, fakt ne," odpověděl Button na dotaz novinářů z Reuters v pátek po představení nového vozu v Berlíně. "Myslím, že si uvědomí, že dva piloti jsou lepší než jeden. Pro nastavování vozu potřebujete dva zkušené jezdce."
"Pokud budete vše dávat pouze jednomu z nich, ten druhý by se pak přece nesnažil poskytovat zpětnou vazbu, ne? Nebude chtít jezdit s vozem na hraně. Nebude se dobře kvalifikovat a nebude dobře závodit.
Pokud bych měl svůj tým, nechal bych svým jezdcům v tomto volnost, protože by také jeden druhého nutili k lepším výkonům. Doufám, že pilotům bude umožněno, aby závodili férově. Cesta do Formule 1 stojí hodně tvrdé práce, a když se probojujete přes ty nižší pozice, mělo by se vám dostat férového zacházení."
Nejkřiklavějším příkladem týmové režie v loňském roce bylo přenechání pozice u pilotů Ferrari, kdy Felipe Massa musel uvolnit cestu Fernandu Alonsovi. Tyto tahy se ale Buttonovi nelíbí: "Můžete říct, že to je skvělé, protože všechny body jsou připisovány jednomu z pilotů, ale morálka v týmu musí být hrozná, protože jeden z pilotů ví, že je v nevýhodě. Takové prostředí nemůže být pro tým pozitivní - mít jednoho pilota, který ví, že se musí vzdávat svého místa."
Doufá, že k takové situaci by u stáje z Wokingu nedošlo, pokud by s Hamiltonem bojovali o titul: "Jsem spokojený s pozicí, kterou máme u McLarenu, kde se týmová režie nepoužívá - tak by to mělo být, když jste oba mistry světa. Oba chcete znovu bojovat o světový šampionát, na dráze si nechcete darovat ani centimetr."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.