AKTUALIZOVÁNO: Kimi Räikkönen bude i v příští sezoně jezdit ve WRC. Prodloužení smlouvy s Citroënem je těsně před podpisem.
Podle finské televize MTV3 zůstane Kimi Räikkönen v MS v rally. Na startu by se měl objevit již na prvním závodu sezony ve Švédsku (10. až 13. února), navíc by měl sedět za volantem zbrusu nového speciálu DS3 WRC.
Bude zajímavé sledovat, jak si ex-mistr světa F1 ve své druhé sezoně v rally povede. V té první zažil několik havárek a proběhla tak, jak se všeobecně čekalo - tedy s prvotními problémy, jež k učení se patří.
Po náhlé smrti Kimiho otce těsně před Vánoci se spekulovalo, zda-li Fin bude pokračovat ve své profesionální kariéře. Matti Räikkönen podporoval kariéru svého syna už od počátku. Nedávno navíc padl i možný přestup ke konkurenčnímu Fordu.
AKTUALIZACE:Večer organizátoři první soutěže MS v automobilových soutěžích - Rally Sweden - zveřejnili startovní listinu, ve které Kimi Räikkönen s vozem Citroën DS3 WRC nechybí! Fin tak bude i letos startovat za B-tým Citroënu v MS (viz zde). Zajímavostí je, že přihláška Kimiho Räikkönena přišla organizátorům jako jedna z posledních.
Nový vůz Kimiho Räikkönena pro MS v rally
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.