Colin Kolles, šéf týmu HRT věří, že indický pilot bude letos mnohem lepší než při svém debutu ve Formuli 1 v roce 2005. Zároveň stále doufá, že se mu podaří získat nějakého zkušeného pilota.
Angažování Naraina Karthikeyana jako závodního jezdce HRT nepochybně překvapilo mnoho fanoušků nejen španělské stáje. Ind se do F1 vrací po pěti letech. Svou roli v tom sehrála i společnost Tata Group, která 33letého pilota sponzoruje. Otázkou je, zda předvede lepší výkony než v roce 2005, kdy závodil za tým Jordan (dnešní Force India).
Jeho nový šéf Colin Kolles věří, že ano: "Myslím, že Narain udělá vše pro to, aby byl co nejlepší. S F1 už má zkušenosti, což je pro nás velkým přínosem. Znám ho dobře z Le Mans Series, kde pro mě jezdil. Musel vydržet v kokpitu mnohem déle než během závodu Formule 1 a myslím si že prokázal, že na Formuli 1 rozhodné má. Je vyspělejší a doufám že i o něco rychlejší než v tom roce 2005 u Jordanu."
Tím, že HRT podepsalo Karthikeyana má naději, že přiláká pár nových sponzorů z Indie, protože zájem o tento sport by měl s letošní premiérovou Velkou cenou Indie stoupnout: "Ano, je to velká země se spoustou různých firem a společností které se určitě budou chtít zviditelnit prostřednictvím Formule 1."
Jak to bude s Vitantoniem Liuzzim? Zůstane u Force Indie nebo půjde k HRT, nebo někam jinam?
HRT ovšem potřebuje ještě druhého pilota. Kolles ale zatím vyčkává, doufá, že se mu podaří ulovit nějakého zkušeného pilota: "To, že má pilot smlouvu ještě nemusí znamenat, že bude závodit. Může se stát ještě hodně věcí. Proto stále čekáme s oznámením druhého jména."
Kolles tím nepřímo naznačil svůj zájem o Vitantonia Liuzziho, který pravděpodobně, přestože má podepsanou smlouvu, o svoje místo u Force Indie přijde.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.