Předseda Williamsu, Adam Parr, popřel debaty o tom, že nová posila stáje pro příští rok, Pator Maldonado, je jen platícím jezdcem.
Ačkoliv se Nico Hülkenberg ve své úvodní sezoně předved v solidním světle, když získal pole position v Brazílii, tak byl na konci roku nahrazen jezdcem, za kterým stojí velcí sponzoři – Venezuelanem Pastorem Maldonadem. Hülkenberg Maldonada porazil, když oba závodili v GP2 za jeden tým. Pastor nicméně sérii letos vyhrál.
Parr říká, že mluvit o Maldonadovi jako o platícím jezdci je „odpuzující a irelevantní ... my jsme do našeho auta nikdy neposadili jezdce, o kterém jsme si nemysleli, že je připraven na F1, zaslouží si to a je talentovaný.“
„Ten chlapec právě vyhrál GP2 s nováčkovským týmem, vyhrál více závodů než kdokoliv jiný. Pouhý fakt, že o tom musíme mluvit je absurdní.“ Pro Parra je Maldonado „velký talent,“ a to „není jen náš názor“. „Spolupracujeme s nenavislým trenérem jezdců a i on věří, že co se týče rychlosti a talentu, tak je na tom Pastor lépe než dva Nicové (Hülkenberg a Rosberg).“
Parr také popírá, že by Maldonado měl být pro Williams jen krátkodobým jezdcem. „Nedíváme se na to jako na roční partnerství, ale dlouhodobou investici. Když máte mladého talentovaného jezdce, tak je to příslib do budoucna a když ještě má sponzory, tak je to o to lepší.“
Co se Nica Hülkenberga týče, tak si Parr myslí, že jezdec má budoucnost v F1, ačkoliv u Williamsu v roce 2011 jezdit určitě nebude. „Rád bych ho viděl znovu u Williamsu. Je to dobrý jezdec, byl jsem překvapen jeho zralostí a profesionalismem. Doufám, že někde něco najde na druhou stranu bych rád pokračoval v partnerství s ním.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.