Majitel týmu HRT Jose Ramon Carabante viní sponzory z toho, že dostatečně nedoceňují hodnotu Formule 1. Jeho tým by měli hodnotit nikoliv pouze podle jedné sezóny, ale podle dlouhodobé výkonnosti. Plány s Toyotou podle něj selhaly kvůli motoru Cosworth.
"V těchto dnech není třeba v F1 utrácet 5 či 10 milionů Eur. Můžete přijít s jedním milionem nebo s 500 000 Eury. Chodíte za velkými společnostmi v této zemi a říkáte jim, že s jejich podporou můžete mít auto Toyoty, využívat jejich zázemí a čas od času být v nejlepší osmičce, ale oni vás stejně nepodpoří," popisuje Carabante.
"Máme španělský tým, který by byl ještě více španělský s pilotem jako je Pedro de la Rosa, společnosti ale nepřicházejí," pokračuje majitel Hispanie, který možná představí "velkého sponzora, protože jednání jsou v pokročilé fázi... jedná se o jednu z pěti největších společností ve Španělsku."
Cílem HRT je "konsolidace a další pokrok ve srovnání s letošním rokem. Jedná se o dlouhodobý projekt. Uvidíme, jestli se během dvou či tří let podaří ustálit tým, jak zněla původní myšlenka."
Monopost pro příští rok navrhuje Geoff Willis "a auto, které navrhl, přinese spoustu radosti. Částečně je vyráběno v Německu a částečně v Anglii, brzy bude hotovo. Pracujeme na něm už nějakou dobu a určitě bude v Bahrajnu. Letošní rok byl obtížný, tentokrát se ale zúčastníme i zimních testů," popisuje Carabante pro rádio Marca.
S vozem pro rok 2011 má podobné plány jako Force India a Toro Rosso - týmy, které "pracují s několika dodavateli."
Carabante zkritizoval i sponzory, jejich vůz by v roce 2011 mohl být na vyšší úrovni
Co bylo příčinou problémů v plánech s Toyotou? Údajně motor Cosworthu, který nepracoval s šasi Toyoty, jež měla vlastní motor: "Cosworth do Toyoty nepasoval a my jsme nemohli zrušit smlouvu s Cosworthem, protože klauzule to umožňovala, pouze pokud by letos byl jejich motor nejméně spolehlivým, což nebyl."
Co se týče pilotů, HRT vyjednává s "pěti či šesti" kandidáty, jejichž jména do konce roku ale již nezveřejní. Na dotaz, zda je mezi nimi i Španěl, odpověděl: "Možná."
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.