Paul di Resta se nevzdává svého snu závodit příští rok ve Formuli 1. Stále doufá v místo u stáje Force India - rozhodnutí však není na něm.
Novopečený šampion německé série cestovních vozů DTM pro GPUpdate.net uvedl, že naděje stále žije: "Vyvíjí se to. Já jsem jasně řekl, že mám zájem o závodní místo u Force Indie. Dali mi v uplynulé sezóně skvělou možnost stát se součástí týmu. Byla to velká zábava. Ukázal jsem jim, co umím. Doufám, že je mé úspěchy v DTM a předvedené schopnosti přesvědčí."
Vítězství v DTM však není automaticky vstup do F1 nezaručuje. "Rozhodnutí je na nich. Můžu si jen držet palce a doufat. Snad dostanu možnost bojovat proti svým bývalým soupeřům, s nimiž jsem závodil v juniorských sériích," vzpomíná pro Motorsport-Total.com Di Resta na to, jak v šampionátu evropské série F3 v roce 2006 porazil současného mistra světa F1 Sebastiana Vettela.
Skot je ve Force Indii velmi spokojený: "Je to skvělá stáj vysokými ambicemi; tým, který se dostal na vrchol. Kdybych mohl jezdit za ně, bylo by to skvělé, protože bych si udržel i vztah s Mercedesem. Mercedes měl doposud na mou kariéru velký vliv."
"Nebyl by tam, kde jsem, kdyby mi nepomohly klíčové osobnosti - jako Norbert Haug a Gerhard Unger. Nejsou jen mými šéfy, ale také přáteli. Pokud se naše cesty rozejdou, pak bych jim v budoucnu přál jen to nejlepší," dodává di Resta.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.