Švýcarský tým Formule 1 Sauber uzavřel partnerství s mexickou pojišťovnou Interproteccion.
Nový sponzor zahájí s týmem spolupráci od 1. ledna 2011. Jeho loga se budou objevovat na bočnicích zadního křídla nového vozu Sauber C30, který bude pohánět motor Ferrari, stejně jako na kombinézách pilotů a týmovém oblečení.
Interproteccion je přední latinskoamerická pojišťovací skupina s hlavním sídlem v Mexiku. Na trhu působí již přes 30 let, pobočky má nyní již ve více než 100 zemích po celém světě.
"Poprvé jsme se setkali s lidmi z Interproteccion v listopadu během Velké ceny Brazílie a jsme velmi rádi, že jsme se tak rychle dohodli," uvádí majitel týmu Peter Sauber. "Interproteccion působí ve 100 zemích a mezinárodní povaha Formule 1 nabízí podobně rozsáhlý synergický potenciál."
"Jsme samozřejmě rádi, že se Interproteccion stal druhou mexickou společností, která se zařadí mezi naše partnery po boku Telmexu," dodává Švýcar, kterému po nelehkém roce přibývají sponzoři.
Výkonný ředitel Interproteccion Juan Ignacio Casanuevo spolupráci s týmem Formule 1 komentoval slovy: "Jsme hrdí a vzrušení z toho, že jsme partnery Sauberu, který podepsal smlouvu s dvěma talentovanými mexickými piloty Sergiem Pérezem a Estebanem Gutiérrezem pro příští sezónu - se Sergiem na pozici závodního pilota, s Estebanem jako s testovacím a rezervním pilotem.
Interproteccion se vždy snaží dosáhnout nejvyšších standardů - jak s našimi klienty, tak i s partnery. A podporou talentovaných mladých pilotů jako je Sergio a Esteban je způsobem, jak říct: 'věříme Mexiku, věříme úspěchu.'"
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.