Finská média včera přinesla informace, podle nichž by se mohl Kimi Räikkönen stát členem týmu Monster Ford, kde by doplnil jako druhý jezdec Američana Kena Blocka. S tím by mohly souviset i starty v NASCAR v USA.
Kimi Räikkönen vyjádřil odhodlání zůstat v MS v automobilových soutěžích i v roce následujícím. I když nás značka Citroën neustále zásobuje informacemi o horlivém jednání s Kimim o další spolupráci, zatím není nic podepsáno. Podle vyjádření šéfa Citroënu pro motorsport, Oliviera Quesnela, si francouzská značka chce Fina jednoznačně podržet ve svém týmu. Francouz doufá, že už brzy dojde k adekvátnímu prodloužení smlouvy, jenže existují i určité překážky.
Podle informací Ilta-Sanomat má v současné době Kimi na stole lukrativní nabídku od Fordu. Údajně by se měl objevit na scéně silný americký partner, který by byl ochotný zaplatit nejen starty Kimiho v MS s Fiestou WRC, ale také by měl zajistit několik testů vozu série NASCAR.
Příští rok by mohla za Monster Ford jezdit mediálně velmi zajímavá dvojice: Block-Räikkönen
Pokud by Kimi opravdu přešel k týmu Monster, došlo by k velmi zajímavé situaci. Finovi starty totiž v sezoně 2010 podporoval Red Bull (výrobce energetických nápojů z Rakouska), zatímco teď by jeho starty financoval Monster (výrobce energetických nápojů prezentující se převážně v USA a jeden z hlavních konkurentů Red Bullu).
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.