Rubens Barrichello přiznal, že byl týmem požádán, aby před sezónou 2011 snížil svou tělesnou hmotnost. V roce 2009 mnoho pilotů muselo držet diety kvůli dodatečné váze, kterou představovalo nasazení KERSu.
S návratem této technologie v roce 2011 problém vyvstává znovu, byť by neměl být tak velký jako před dvěma lety díky zvýšení minimální hmotnosti vozu a standardizovanému rozložení hmotnosti.
Minimální hmotnost se sice zvýší o 20 kg, jenže veškerou tato hmotnost nebude k dispozici ve prospěch KERS. Něco navíc si vyžádá další zpřísnění bezpečnostních předpisů (například zdvojení lanek uchycujících kola k šasi či vyztužení určitých míst monokoku).
Barrichellova váha se během jeho kariéry pohybovala mezi 70 - 79 kg. Když minulý týden přebíral ocenění Autosportu, prohlásil, že jezdí nejlépe v životě a cítí se tak fit, jako nikdy dříve od svého debutu v roce 1993, kdy mu bylo 20 let. Pro německý Speek Week Barrichello uvedl: "Příští rok se znovu objeví KERS. Inženýři mě proto požádali, abych zhubnul."
Williams, který je znám svým setrvačníkovým KERSem, který se již dočkal nasazení do reálného provozu v závodním autě Porsche GT3, použije menší a skladnější bateriový systém. "Vše si děláme sami," řekl technický ředitel Sam Michael. "Zvenčí budeme nakupovat pouze baterie."
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.