Podle bývalého prezidenta FIA Maxe Mosleyho, Formule 1 riskuje, že se pro diváky stane nudným zvykem.
Max Mosley, i poté co opustil svět formule 1 a post prezidenta FIA, nikdy neopomene žádnou příležitost, aby se mohl vyjádřit k ožehavým tématům tohoto sportu. Tentokrát se terčem jeho kritiky stal kalendář pro rok 2011, který je podle něj časově příliš náročný.
Jeho obavy směřují především k nudnosti, do které by F1 mohla spadnout, pokud by divák byl přehlcen velkým množstvím (mnohdy už tak nudných) závodů. Pro týmy to navíc bude znamenat navýšení nákladů, což může znamenat odliv nových týmu.
„Osobně si myslím, že závodů je příliš“, prohlásil Mosley pro německý deník Welt. „Dle mého názoru, je téměř nemyslitelné, aby lidé trávili takové množství volných víkendů sledováním formule 1. V každém případě to bude hodně únavné.
„Pokud se dostaneme do tohoto bodu, nesledování velké ceny se stane něčím běžným, jakýmsi zvykem, ale skutečné riziko vidím v tom, že ztratíme minimálně tři týmy ze současných účastníků."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.