Fin Mika Häkkinen musel navštívit Česko. V plzeňské Fakultní nemocnici mu totiž jeho partnerka, bývalá striptérka Markéta Kromatová porodila potomka.
Mistři Formule 1 k nám tak často nejezdí, robustní mercedes létajícího Fina si však cestu závějemi dokázal prorazit. Bulvární deník Aha! však napsal, že se novopečený tatínek dcery Elly, fotografům moc chlubit nechtěl. Dokonce si prý před hlavou držel igelitku, aby ho nemohli vyfotit.
Plán porodu Häkkinenovy milenky byl poněkud jiný: rodit prý měla ve francouzském Nice, na stejné klinice, kde před dvěma roky herečka Angelina Jolie udělala z Brada Pitta otce dvojčat. Jenže maličká Ella se na svět zahlásila o víc než měsíc dřív, a tak teď křičí na svět ve Fakultní nemocnici v Plzni!
„Nepřejeme si žádnou publicitu!“ Vzkázala Kromatová deníku Aha! prostřednictvím sestřiček. A podobně nesdílná byla i její matka Marie Remešová. „Dcera není žádná striptérka, což vy dokola píšete!“ odpověděla a zabouchla dveře svého obchůdku v západočeských Líšťanech.
Dokonce ani porodnice nesmí vydávat žádné informace o narození dcery slavného otce!
Mika se v porodnici zdržel jen několik hodin a pak odcestoval. A jak odbyl jinak neodbytný bulvár? Řekl: „Nebudu říkat nic, rozumíte? Prostě ne!“ mával rukama, nasedl do limuzíny a zmizel do noci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.