Timo Glock si téměř stoprocentně věří, že bude závodit za "ruský" Virgin i v sezóně 2011.
Pro německý list Frankfurter Allgemeine Zeitung 28letý pilot navíc prohlásil, že stále touží po naplnění svého snu - zisku titulu v F1, podobně jako se to podařilo jeho krajanům a současným soupeřům - Michaelu Schumacherovi a Sebastianovi Vettelovi.
"Sebastian odvedl letos skvělou práci. Byl to jeho rok. Udělal pár chyb, ty ale udělali všichni. Jeho úspěch byl pro F1 důležitý a důležitý byl i pro Německo a německé automobilky po boomu, který kdysi vyvolal Michael Schumacher. Mělo by to pomoci otevřít dveře nové generaci," řekl Glock.
"Kdybych dostal možnost jezdit za Red Bull či McLaren, pak bych o tom určitě přemýšlel," vtipkuje pilot Virginu. "To by skýtalo nové příležitosti. Možná budu moci jezdit o titul - to je v každém případě stále mým cílem."
"Ale novou sezónu začnu opět s Virginem - to je na 99,9 % jisté. Na začátku roku jsme ztratili spoustu času pro vývoj, protože určité věci nefungovaly. Bylo přesto jasné, do čeho jsem se dostal. Každý pilot chce vyhrávat, což však nikdo nemůže očekávat od týmu, který začíná od nuly."
Vzhledem k příští sezóně je optimistou a věří, že jeho tým Marussia Virgin Racing bude konkurenceschopnějším: "Snad nyní můžeme zvětšit tým a lépe vyvíjet auto. Jsem rád, že na to máme profesionály. Naše kanály a senzory sbírají tolik dat, že kdybych se jimi měl zabývat, neměl bych čas na řízení auta."
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.