Rusko se snaží o mocný vstup do královské disciplíny motosportu. Letošní sezónu za Renault odjezdil Vitalij Petrov, který si dle Boulliera své místo zřejmě udrží. Dnes se objevil další Rus, který tvrdí, že bude příští rok také závodit a že má již dokonce podepsanou smlouvu.
Rusko chce vybudovat okruh v Soči - v místě olympijských her v roce 2014 - na čemž se již dohodli Bernie Ecclestone s Vladimírem Putinem. Rozmach východních sousedů potvrzuje automobilka Marussia, která odkoupila závodní tým F1 Virgin Racing.
Nyní se objevil další jezdec, který tvrdí, že bude v sezóně 2011 ve Formuli 1 závodit - Michail Alešin, novopečený 23letý šampion Světové série Renault. Ten se svezl se monopostem Renault R30 v Abú Zabí při testu mladíků.
Dnes v rozhovoru pro server gzt.ru prohlásil, že podepsal smlouvu s nejmenovaným týmem F1. "Zvažujeme možnosti a máme velmi zajímavé nabídky," uvedl Alešin. "Nemůžu o tom hovořit, takže se pokusím o překvapení. Skutečností je, že má účast [v F1] je vyřešena," tvrdí dále mladík, který má od svých sponzorů, mezi nimiž figuruje Gazprom a Cordiant, přinést 10 - 15 milionů Eur.
Za koho by mohl příští rok Alešin nastoupit? Nejpravděpodobněji se jeví tým Marussia Virgin Racing, místa nemá zaplněná ani Force India. Do úvahy by přicházel i Lotus, který sice ohlásil, že své jezdecké složení v sezóně 2011 měnit nehodlá, ale piloty oficiálně stále nepotvrdil.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.