Vitalij Petrov přiznal, že je na své Facebook stránce napadán fanoušky za to, že během Velké ceny Abú Zabí podle nich blokoval Fernanda Alonsa.
Alonso, který před závodem o osm bodů vedl šampionát, mistrovský titul nakonec v Abú Zabí nevybojoval, když cílem projel až jako sedmý za Vitalijem Petrovem.
Petrov během rozhovoru pro německý Bild uvedl, že mu za to spousta lidí na jeho stránce na Facebooku sprostě nadává: "Na mé Facebook stránce mě mnoho fanoušků napadá, říkají, že jsem blokoval Alonsa. To je nesmysl, protože jsem nic špatného neudělal. Ferrari udělalo taktickou chybu."
Alonsovo hrození pěstí po dojezdu do cíle označil rodák z Vyborgu za "nevychovanost." Dle svých slov ani netušil, že svou jízdou před Alonsem pomáhá Vettelovi: "Držel jsem Alonsa za sebou 39 kol. Nikdo mi rádiem neřekl, že bych tím mohl pomoci Sebastianovi k zisku titulu. Ale i kdyby mě předjel, musel by se dostat až před Rosberga. Já jel proti Alonsovi svůj vlastní závod."
Vettel byl Petrovovi za jeho jízdu vděčný, ale kvůli tomu Vitalijovi nevolal: "Nemá mé telefonní číslo. Všiml jsem si však, že svým fanouškům na webových stránkách sdělil, že mi je velmi vděčný. To je od něj moc hezké. Před závodem mi popřál hodně štěstí. Titul si zaslouží. Noviny psaly o zázraku, bylo to však dílem tvrdé práce."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.