Vitalij Petrov přiznal, že je na své Facebook stránce napadán fanoušky za to, že během Velké ceny Abú Zabí podle nich blokoval Fernanda Alonsa.
Alonso, který před závodem o osm bodů vedl šampionát, mistrovský titul nakonec v Abú Zabí nevybojoval, když cílem projel až jako sedmý za Vitalijem Petrovem.
Petrov během rozhovoru pro německý Bild uvedl, že mu za to spousta lidí na jeho stránce na Facebooku sprostě nadává: "Na mé Facebook stránce mě mnoho fanoušků napadá, říkají, že jsem blokoval Alonsa. To je nesmysl, protože jsem nic špatného neudělal. Ferrari udělalo taktickou chybu."
Alonsovo hrození pěstí po dojezdu do cíle označil rodák z Vyborgu za "nevychovanost." Dle svých slov ani netušil, že svou jízdou před Alonsem pomáhá Vettelovi: "Držel jsem Alonsa za sebou 39 kol. Nikdo mi rádiem neřekl, že bych tím mohl pomoci Sebastianovi k zisku titulu. Ale i kdyby mě předjel, musel by se dostat až před Rosberga. Já jel proti Alonsovi svůj vlastní závod."
Vettel byl Petrovovi za jeho jízdu vděčný, ale kvůli tomu Vitalijovi nevolal: "Nemá mé telefonní číslo. Všiml jsem si však, že svým fanouškům na webových stránkách sdělil, že mi je velmi vděčný. To je od něj moc hezké. Před závodem mi popřál hodně štěstí. Titul si zaslouží. Noviny psaly o zázraku, bylo to však dílem tvrdé práce."
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace