Sam Bird věří, že pomohl dosáhnout stáji Mercedes GP všech cílů, které si od testování mladých pilotů slibovala. Bird zanechal dobrý dojem, protože dosáhl třetího času, i když nejezdil v kvalifikačním režimu.
Sam se už do vozu F1 posadil, konkrétně to bylo do Williamsu. Britská stáj mu dala příležitost testovat vůz během přímé jízdy. K testům v Abú Zabí s Mercedesem řekl: „Pracovali jsme na stanoveném programu, který se nám dařilo plnit. Tím nebylo, abych jezdil nejrychlejší kola s lehkým autem. Měli jsme plán a toho jsme se drželi. Myslím, že jsme s týmem dosáhli toho, co potřeboval.
Během těch dvou dní jsme s týmem pracovali na spoustě věcí a já si myslím, že se nám dařilo je plnit. S výsledky jsem velmi spokojený. Práce, kterou jsme odvedli, je skvělá, hodně jsem se toho naučil.“
Pro Birda, který již dokázal zvítězit i v závodu GP2, nebylo velkým problémem se adaptovat na techniku F1. „Tohle je F1, tedy velmi sofistikovaný stroj. Chvilku to sice zabere, než si na něj zvyknete, ale myslím, že jsem si zvykl rychle. Chlapci od Mercedesu byli skvělí, kdykoliv jsem potřeboval pomoci, tak mi byli nápomocni.
První opravdový test monopostu formule 1, to je velký moment v mé kariéře. Když jsem vyjel s Mercedesem poprvé z garáže, tak to pro mě byla velká čest a privilegium,“ zakončil Bird.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.