Nicka Heidfleda čeká tento víkend poslední závod v barvách týmu BMW Sauber. Pro příští sezónu zatím místo jisté nemá, potvrdil však, že o něm jedná i s Renaultem.
Momentálně mě čeká poslední závod za Sauber, ale tohle jsem si myslel v minulosti již několikrát," vtipkuje Heidfeld pro ITV. "Nikdy nevíte, jak to nakonec dopadne."
"Pro příští rok je už spousta míst obsazena. Stále jednám s různými týmy - a také s Renaultem, jak potvrdil Boullier. To by byla ta nejlepší možnost, ale musím na rovinu říct, že je jasné, že nevyhlížejí pouze po talentu, který můžete předvést na okruhu," pokračuje německý pilot.
"Mají v autě Vitalije, který má silné argumenty, ale když se podíváte na jeho výkonnost na trati, je nám jasné, o jaké argumenty jde," naráží Heidfeld otevřeně na chabé výkony Rusa, za nímž ovšem stojí bohatí sponzoři.
Na otázku, jak hodnotí své šance na to, že bude příští rok znovu závodit po boku Roberta Kubicy ale už tak sdílný nebyl: "Já to vím, ale nic bližšího vám o své možnosti pro ně závodit neřeknu."
Jisté je zatím jen to, že by se současný pilot Sauberu v F1 rád udržel i příští rok: "Momentálně hledám pouze v F1. Je mi 33 let. Jiné série by mohly být zajímavé, ale až později."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.