Bývalý prezident Mezinárodní automobilové federace vyloučil šanci na svůj návrat do motosportu v jakékoliv roli.
Mosley odstoupil v roce 2009, což bylo součástí mírové dohody s týmy F1, které hrozily založením konkurenční série. Včera jsme psali o tom (zde), že by si jeho návrat přál šéf Formule 1 Bernie Ecclestone, který prohlásil: "Nechtěl jsem, aby odešel. Bylo by pěkné, kdyby se vrátil."
Max Mosley na to zareagoval a řekl: "Myslím, že mé účinkování v F1 skončilo, dělám jiné věci. Člověk by se k tomu nikdy neměl vracet."
Ke spekulacím ohledně jeho plánovaného návratu uvedl: "Jsou to jen fámy. Sleduji to nezaujatě z povzdáli. Nyní jsem opravdu jen obyčejným fanouškem, dívám se na to v televizi, už to není mou odpovědností."
"Je to hezká myšlenka a velmi přátelské gesto říct 'Vrať se,' pravdou však je, že by to nebylo správné," reaguje na výrok, který pronesl jeho dlouholetý přítel Bernie.
"Velmi jsem se snažil kvůli Jeana a myslím, že odvede svou práci. Chtěl bych, aby uspěl, protože jsem částečně odpovědný za to, že je tam, kde je," pokračuje Mosley. "Musí mu být dána šance, aby to řídil podle sebe, což se očividně liší od mého způsobu vedení a může to být lepší."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.