I přes velký nátlak médií, veřejného mínění a známých osobností, jako například bratrů Schumacherových, zůstává šéf stáje Red Bull Racing přesvědčen, že je stále ještě brzy upřednostňovat jednoho jezdce.
Stáj se tak i ve Velké ceně Brazílie nebude koncentrovat jen na Marka Webbera, ale i na Sebastiana Vettela, který dle názoru Christiana Hornera má stále dobré šance na získání titulu mistra světa. Australan ztrácí na momentálně vedoucího Španěla 11 bodů, Němec 25.
„Máme dva fantastické jezdce a oba budeme stejně podporovat v souladu se sportovním fair play přístupem Red Bullu,“ uvedl Christian Horner. „V Koreji jsme jasně viděli, že není možné předvídat, co se stane. V těsném boji je pět jezdců. Ještě pět kol před cílem měl Sebastian namířeno do vedení v mistrovství, Alonso získal první příčku jen díky naší velké smůle.“
"Ukázalo se, že situace se může velmi rychle změnit. Blíží se závěr šampionátu a matematika mluví sama za sebe (viz náš článek zde). Jsem přesvědčen, že oba naši piloti odvedou maximum, aby dosáhli nejlepší výsledky,“ pokračoval Horner.
Brit také konstatoval, že i přes absenci získání bodů si jeho tým může z Jeongamu něco odnést: "Byla to trať, která nám dle mínění některých neměla vyhovovat, přesto jsme se v kvalifikaci umístili na prvním a druhém místě a vyvrátily se pochybnosti i o našem výkonu v mokrých podmínkách."
"Sebastian předvedl fantastický výkon a závody na čele s přehledem vedl. Přesto je jeho odstoupení velkým zklamáním. Je pěkné, že se Renault veřejně omluvil. Jako tým společně vyhráváme, ale i prohráváme. V Brazílii zaútočíme opět,“ dodal Christian Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.