Nick Heidfeld to momentálně nemá lehké. Doufal, že záskok za Pedra De la Rosu mu vynese trvalé angažmá u Sauberu, místo toho si musí hledat místo jinde.
Nestojí za ním žádní bohatí sponzoři, přesto Nick Heidfeld stále doufá v dohodu s nějakým týmem. V Sauberu ho po sezoně nahradí Sergio Pérez, se kterým také přijde bohatý sponzor. A Němec musí hledat štěstí jinde. Mluvilo se o Force Indii, Renaultu či Williamsu, nikdo ale nic nepotvrdil. U těchto tří týmů by to možná vyjít mohlo, stále nepotvrdili jezdce pro rok 2011.
"Myslím, že nějaké místo seženu, ale nejsem si jistý na sto procent," řekl Heidfeld Autosportu. "Současná F1, to už není jen o závodním umu, ale i o tom, kolik peněz přinesou do týmové kasy vaši sponzoři. Jsem v kontaktu s některými lidmi a společnostmi, kteří by měli o sponzoring zájem, uvidíme, jak se to vyvine."
Jak však víme, ne vždy sponzoři zaplatí slíbené peníze. "Na peníze týmy vždy naletí. Potom jsou hrozně překvapeni, když místo slíbených dvaceti milionů nedostanou nic.
Nick Heidfeld v roce 2001 v kokpitu Sauberu
Heidfeld se ve Formuli 1 pohybuje už od sezony 2000. Zažil slabší i silnější momenty, vystřídal stáje Prost, Sauber, Jordan, Williams a poté znovu tým Sauber. Před sezonou 2002 se o něm uvažovalo jako o možném nástupci Miky Häkkinena u Mclarenu, místo mu však přebral Kimi Räikkönen.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.