Nick Heidfeld to momentálně nemá lehké. Doufal, že záskok za Pedra De la Rosu mu vynese trvalé angažmá u Sauberu, místo toho si musí hledat místo jinde.
Nestojí za ním žádní bohatí sponzoři, přesto Nick Heidfeld stále doufá v dohodu s nějakým týmem. V Sauberu ho po sezoně nahradí Sergio Pérez, se kterým také přijde bohatý sponzor. A Němec musí hledat štěstí jinde. Mluvilo se o Force Indii, Renaultu či Williamsu, nikdo ale nic nepotvrdil. U těchto tří týmů by to možná vyjít mohlo, stále nepotvrdili jezdce pro rok 2011.
"Myslím, že nějaké místo seženu, ale nejsem si jistý na sto procent," řekl Heidfeld Autosportu. "Současná F1, to už není jen o závodním umu, ale i o tom, kolik peněz přinesou do týmové kasy vaši sponzoři. Jsem v kontaktu s některými lidmi a společnostmi, kteří by měli o sponzoring zájem, uvidíme, jak se to vyvine."
Jak však víme, ne vždy sponzoři zaplatí slíbené peníze. "Na peníze týmy vždy naletí. Potom jsou hrozně překvapeni, když místo slíbených dvaceti milionů nedostanou nic.
Nick Heidfeld v roce 2001 v kokpitu Sauberu
Heidfeld se ve Formuli 1 pohybuje už od sezony 2000. Zažil slabší i silnější momenty, vystřídal stáje Prost, Sauber, Jordan, Williams a poté znovu tým Sauber. Před sezonou 2002 se o něm uvažovalo jako o možném nástupci Miky Häkkinena u Mclarenu, místo mu však přebral Kimi Räikkönen.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.