Dojet Velkou cenu Koreje nebylo bezpečné, myslí si Rubens Barrichello. Podle zkušeného závodníka už bylo v posledních kolech na závodění ve formuli jedna příliš velké šero.
Piloti ve Velké ceně Koreje závodili nejen mezi sebou, ale také s časem. Strašákem byl dvouhodinový limit závodu a rychlé smrákání. Vozy dojížděly poslední kola za horších světelných podmínek, než bývá u formule jedna zvykem. Rubens Barrichello si myslí, že měl být závod zastaven dřív.
„Bylo to nebezpečné. Problém, který jsme měli ve Fudži v roce 2007 byl aquaplanning. Tady nebyl problémem aquaplanning, ale viditelnost. Můžete se dohadovat, jestli závod nezačal trochu moc brzy, voda naštěstí rychle mizela. Pak šlo všechno hladce. Myslím si ale, že závod měl být zastaven o pět nebo šest kol dřív. Neviděl jsem. A měl jsem čisté hledí,“ prohlásil Brazilec.
Podle Barrichella mělo ředitelství lépe vyhodnotit světelné podmínky a závod ukončit dřív
Barrichello dodal, že má špatné světelné podmínky s čím srovnávat. V Itálii se po trati proháněl v noci a podle něj byla viditelnost zhruba stejná.
„Mám rekord z Fiorana. Když tam neměli časové omezení, mohli jste jezdit, jak dlouho jste chtěli. V létě jsem jednou vyrazil ve 21:36 a byla stejná tma jako tady na konci závodu,“ řekl jezdec Williamsu.
Ne všichni jeho kolegové se s ním na kritice shodnou. Vitantonio Liuzzi z Force India řekl, že neměl s viditelností problém.
„Poslední tři čtyři kola jsem měl problémy se dívat na volant, protože světla na něm byla příliš jasná, ale povrch trati byl vidět a to je nejdůležitěšjí. Nemusíte vidět diváky a tribuny,“ okomentoval Liuzzi.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.